sylwestrowe żarcie

1. Data: 2003-11-28 13:58:23

Temat: sylwestrowe żarcie
Od: kaja <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co dobrego i niedrogiego zrobić do przekąszania w noc sylwestrową.
Chodzi mi o jakiś rodzaj małych kanapeczek z czymś tam na dwa gryzy.
Tylko z czym? I żeby było ich kilka rodzajów.
--
Pozdro
KAJA

1. Data: 2003-11-28 15:04:23

Temat: Re: sylwestrowe żarcie
Od: "Przyklejka>" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaja" <k...@g...pl> napisał
> co dobrego i niedrogiego zrobić do przekąszania w noc sylwestrową.
> Chodzi mi o jakiś rodzaj małych kanapeczek z czymś tam na dwa gryzy.
> Tylko z czym? I żeby było ich kilka rodzajów.

Proponuje krakersy , posmarowane pastą z żółtego sera i jajek ( startych
na tarce z drobnymi oczkami ) + majonez, można posypać szczypiokiem lub
bazylią.

--
Kasia

1. Data: 2003-11-28 15:42:57

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaja" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> co dobrego i niedrogiego zrobić do przekąszania w noc sylwestrową.
> Chodzi mi o jakiś rodzaj małych kanapeczek z czymś tam na dwa gryzy.
> Tylko z czym? I żeby było ich kilka rodzajów.

A moze takie koreczki nadziane na wykalaczke typu:
ser zolty, wedlina, pieczarka marynowana, papryka surowa czy marynowana,
ogorek kiszony, korniszon, chlebek jasny, ciemny, winogrono, brzoskwinia w
zalewie, anans, ser plesniowy, rybka (tylko nie bardzo wiem w jakij
postaci), ogorek swiezy, rzodkiewka itd. itp. Kombinacja wedlug gustu.
A i super wygladaja takie koreczki powbijane w grejpfruty.
I wszyscy chetnie sie na nie rzuca. Polecam
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-28 18:04:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Nov 2003 14:58:23 +0100, kaja <k...@g...pl>
wrote:

>co dobrego i niedrogiego zrobić do przekąszania w noc sylwestrową.
>Chodzi mi o jakiś rodzaj małych kanapeczek z czymś tam na dwa gryzy.
>Tylko z czym? I żeby było ich kilka rodzajów.

rogale albo solanki odstawic na 24 godziny, zeby przestaly byc
bardzo swieze. wtedy pokroic na cienkie kromeczki. kromeczki
posmarowac masle badz majoinezem. na to dobierac korowe rzeczy -
pasztet z paseczkiem papryki czerwonej, kozi twarozek z pesto,
szynka i pol plasterka ogorka, jajjo i pasujacy plasterek
pomidora, albo pol takiego mikro, itepe

trys
K.T. - starannie opakowana

(ot)Czy to ja mam nie tak?