Re: sytuacja w Norwegii

From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: sytuacja w Norwegii
Date: Sat, 23 Jul 2011 13:08:36 +0200

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:j0e7p9$cfi$1@news.dialog.net.pl...

> No i właśnie z tego powodu fatalnie, jeśli informacje się potwierdzą.
>
> Stalker

Jeśli chodzi o nasze polskie podwórko, to chyba każdy
posługujący-się-od-czasu-do czas-mózgiem człowiek, miał głęboką świadomość,
że przy tak nakręconych emocjach może zdarzyć się ktoś mniej stabilny
psychicznie, a za to biorący-sprawy-w-swoje-ręce. I w sumie tego tylko się
bałam.
(pytanie, czy Prezes na to liczył).

Bo jeśli chodzi o gromadę zaawansowanych wiekiem ludzi pętających się po
mieście z pochodniami, czy też śpiewających pieśni na ulicach miasta, to
wiesz... przynajmniej nie nudzili się w domu :-). A niech im będzie.

Pytanie tylko, co tak nakręciło faceta z Norwegii. Głosy jakieś usłyszał?
A może zasłona dymna dla uspokojenia nastrojów? (jest już winny, złapany,
nie trzeba się bać).

MK