Re: (sz)Czekającym.

From: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: (sz)Czekającym.
Date: Sun, 1 Jan 2023 22:10:48 +0100

W dniu 01.01.2023 o 18:05, Roman Tyczka pisze:
> (...) a czy kult maryjny nie stoi czasem w jawnej
> sprzeczności z przykazaniem "nie będziesz miał bogów cudzych przede
> mną"? Modlenie się do Marii jest ewidentnie nie po linii dekalogu, choć
> być może KK to praktykuje, zwłaszcza w katolandzie, ale to zasadniczo
> organizacja podrzędna wobec Biblii jest.

Kult Maryjny jest kultem nakazanym, a nie bałwochwalczym.
Stanowi on nieodłączną część kultu samego Boga - Jezusa Chrystusa.
Jest to na podobnej zasadzie, jak starożytny Izrael miał
w Prawie Mojżesza nakazany kult Przybytku i Arki Przymierza,
oprócz oczywistego kultu samego Boga.

Nawróć się lepiej do jedynie-słusznego Kościoła Katolickiego,
inaczej skończysz w pożałowania godnym, sromotnym dziedzictwie,
którym będzie jezioro krwawo-ogniste, śmierdzące siarką,
i pełnym potępieńców krzyczących z bólu i nienawiści,
duszącym się w odorze ich pierdów, i mających własne
winy wypisane na czole. Pamiętaj, że ostrzegałem.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,