Re: (sz)Czekającym.

Data: 2023-01-02 15:34:59
Temat: Re: (sz)Czekającym.
Od: XL <i...@g...pl>

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> Ciekawe, bo odkąd zacząłem udzielać odpowiedzi na te "trudne pytania",
> to jakoś dyskutanci mi się wykruszyli, a ta "szopka" wcale nie upadła
> z hukiem. Masz jeszcze jakieś trudne pytania?

> Piekło to nie siarka i smoła, tylko prawdziwa rzeczywistość, od której
> nie ma ucieczki dla potępionych.

> Droga rozumowa prowadzi do uznania dzieł Boga-Stworzyciela.
> Tyle rozum daje. Następnie, na wyższym poziomie następuje
> relacja z Bogiem, co prowadzi do określonej wiary i kultu Boga.
> Co ciekawe, to to, że w tych etapach życia duchowego człowieka,
> [...]

Nic dodać, nic ująć.
Podsumowując:

,,Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę, zaś
na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."

Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki, jeden z
twórców fizyki kwantowej.

Obserwujemy tutaj lewaków, ubzdryngolonych do imentu tym PIERWSZYM ŁYKIEM -
liznęli łyk ,,nauki" na poziomie gimnazjum i od razu poczuli się specami od
obalania Biblii i krytyki katolicyzmu ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.