Re: (sz)Czekającym.

Data: 2023-01-02 18:47:54
Temat: Re: (sz)Czekającym.
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

W dniu 02.01.2023 o 17:48, Roman Tyczka pisze:
> Wszystko pięknie... (...)

Skoro pięknie, to nie czekaj ... nawróć się.

> To jest podobnie jak z obecnym rządem, naród dał mu ster w ręce,
> powierzając misję, której celem jest praworządność i sprawiedliwość,
> uczciwość, pomnażanie dobrostanu narodowego, poprawianie pozycji kraju
> na arenie międzynarodowej, budowanie ponad podziałami, etc. a te
> psiekrwie rozjebały sądownictwo, prokuraturę, podeptały Konstytucję,
> okradły spółki skarbu państwa, w tym lasy państwowe, nakręciły wałków
> finansowych, zniszczyły media publiczne, położyły na plecy system
> edukacji, rozpierdoliły obronność, poróżniły naród etc.
>
> Taka analogia, jak nie kumasz to wyjaśnię dosadniej.

Po pierwsze, masz wyrobioną dość jednostronną opinię o polskim rządzie.
Obronność to rozłożyli ci kolesie z PO (czy tam KO) a nie PiS,
przypomnij sobie kto zlikwidował odbycie zasadniczej służby wojskowej,
a kto zakładał nowe typy wojsk, jak wojska obrony terytorialnej.
Co do sądownictwa, to w małych sprawach praworządność była dotrzymywana,
ale jak w grę wchodziły miliony, to zamiast sprawiedliwości, rządziła
mafia sądownicza na spółkę z politykami. W polskim sądownictwie dawno
już powinno dojść do wymiany pokoleniowej, a to jest szczelne
i hermetyczne środowisko, które samo się kryje i ma pomoc z Bruxeli. PiS
miał zamiar z tym zrobić porządek i to jest na plus a nie na minus.
Co do edukacji to teraz nie tyle problem merytoryczny co wychowawczy.
Media publiczne są i działają, zresztą teraz ludzie siedzą w internecie
i nie dają się łatwo zmanipulować. Co tam dalej masz - martwisz się
o lasy? Z tego co słyszałem jest nadmiar dzików - żarcie dla wilków
jest. Na resztę powinieneś mieć jakieś dowody. Prawo krajowe, jak na
razie, jest nadrzędne nad prawem Unii (wyrok TK), więc Unia nie powinna
się wtrącać w wewnętrzne sprawy Polski.

I teraz po drugie, nikt w Kościele nie zmienia zasad wiary.
"Chcesz żyć - zachowaj przykazania." Dekalogu i Ewangelii nikt
w Kościele nie kwestionuje, a to wszystko jest czarno na białym,
w dowolnym języku. Oczywiście nie zmienia to faktu, że judaszowe
środowisko w Kościele istnieje, ukrywa się, i działa też jak
środowisko mafijne. Takim ludziom nic nie pomoże ani pozycja
ani posiadana władza, gdy dojdzie do ostatecznego rozliczenia.
Tu dla jasności mam na myśli różnych zboków, którzy wepchnęli
się do Kościoła i którzy to właśnie usiłują stworzyć w Kościele
też takie środowisko mafijne, które samo się popiera i kryje.
Mogą oszukiwać biskupów, kardynałów czy papieży, ale już
św. Piotr jest nieprzekupny i takich do Nieba nie wpuści.
Na szczęście proces samooczyszczenia w Kościele też postępuje,
jak to opisuje ks. Oko w "Lawendowej mafii".

> Myślisz, że jak pierdniesz dowolnym cytatem pozornie potwierdzającym
> twoje tezy to automatycznie będę łykał bez zająknięcia jak przeciętny
> moher?

Dlaczego piszesz "pozornie potwierdzającym"? Co tu jest pozornego?
Potwierdza moje tezy i kropka. A czy ci się to podoba czy nie,
to już inna sprawa. Nawróć się lepiej do jedynie-słusznego
Kościoła Katolickiego, jeżeli nie chcesz skończyć w jeziorze
ognio-siarkowym z ciężarem grzechu przywiązanym do nóg,
razem z resztą pomiotu szatańskiego.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę