Re: (sz)Czekającym.

Date: Mon, 2 Jan 2023 17:48:44 +0100
Subject: Re: (sz)Czekającym.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

On 2.01.2023 17:03, Nemrod wrote:

> [...]
> i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna,
> i Ducha Świętego. 20 Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem.
> A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata>>.
>
> Mk 16,5 I rzekł do nich: <<Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię
> wszelkiemu stworzeniu! 16 Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie
> zbawiony; a kto nie uwierzy, będzie potępiony.
>
> Chyba jasno wynika stąd, że wspólnota Apostołów i wszystkich wiernych,
> zwana Kościołem Katolickim ma Boże błogosławieństwo i jest niezbędna

Wszystko pięknie... tylko ci się kilka rzeczy pomerdało.
To jest podobnie jak z obecnym rządem, naród dał mu ster w ręce,
powierzając misję, której celem jest praworządność i sprawiedliwość,
uczciwość, pomnażanie dobrostanu narodowego, poprawianie pozycji kraju
na arenie międzynarodowej, budowanie ponad podziałami, etc. a te
psiekrwie rozjebały sądownictwo, prokuraturę, podeptały Konstytucję,
okradły spółki skarbu państwa, w tym lasy państwowe, nakręciły wałków
finansowych, zniszczyły media publiczne, położyły na plecy system
edukacji, rozpierdoliły obronność, poróżniły naród etc.

Taka analogia, jak nie kumasz to wyjaśnię dosadniej.

> "Nie może mieć Boga za ojca, kto nie ma Kościoła za matkę."
> - św. Cyprian.

Myślisz, że jak pierdniesz dowolnym cytatem pozornie potwierdzającym
twoje tezy to automatycznie będę łykał bez zająknięcia jak przeciętny moher?

--
pzdr
Roman