(sz)Czekającym.

21. Data: 2023-01-02 17:48:44

Temat: Re: (sz)Czekającym.
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 2.01.2023 17:03, Nemrod wrote:

> [...]
> i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna,
> i Ducha Świętego. 20 Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem.
> A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata>>.
>
> Mk 16,5 I rzekł do nich: <<Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię
> wszelkiemu stworzeniu! 16 Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie
> zbawiony; a kto nie uwierzy, będzie potępiony.
>
> Chyba jasno wynika stąd, że wspólnota Apostołów i wszystkich wiernych,
> zwana Kościołem Katolickim ma Boże błogosławieństwo i jest niezbędna

Wszystko pięknie... tylko ci się kilka rzeczy pomerdało.
To jest podobnie jak z obecnym rządem, naród dał mu ster w ręce,
powierzając misję, której celem jest praworządność i sprawiedliwość,
uczciwość, pomnażanie dobrostanu narodowego, poprawianie pozycji kraju
na arenie międzynarodowej, budowanie ponad podziałami, etc. a te
psiekrwie rozjebały sądownictwo, prokuraturę, podeptały Konstytucję,
okradły spółki skarbu państwa, w tym lasy państwowe, nakręciły wałków
finansowych, zniszczyły media publiczne, położyły na plecy system
edukacji, rozpierdoliły obronność, poróżniły naród etc.

Taka analogia, jak nie kumasz to wyjaśnię dosadniej.

> "Nie może mieć Boga za ojca, kto nie ma Kościoła za matkę."
> - św. Cyprian.

Myślisz, że jak pierdniesz dowolnym cytatem pozornie potwierdzającym
twoje tezy to automatycznie będę łykał bez zająknięcia jak przeciętny moher?

--
pzdr
Roman

22. Data: 2023-01-02 17:48:52

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 2.01.2023 17:14, Kviat wrote:

> Jestem zdziwiony, że udało Ci się wywołać wilka z lasu.
> Myślałem, że ten fanatyk już na dobre zaginął w mrokach dziejów. Albo w
> swoich własnych, piekielnych :)
> A tu taka niespodzianka :)

Szatan nigdy nie zasypia ;-)

--
pzdr
Roman

23. Data: 2023-01-02 17:54:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> Po drugie, gdybyś wzięła choć jeden łyk, to byś wiedziała, że nie chodzi
> o boga boga, tylko o boga w zupełnie innym sensie. Alegorycznym.
> Na pewno nie takiego, o którego tobie chodzi - pasącego owieczki w
> niebie, chodzącego po wodzie i zamieniającego wodę w wino.
> A po trzecie, tym stwierdzeniem dał jasno do zrozumienia, że pojęcie
> boga jest poza zakresem nauki.
> To dlatego tak bardzo brzydzisz się nauką.

> Ja chociaż liznąłem ten ten łyk nauki - w przeciwieństwie do ciebie.
> A biblii nie trzeba obalać, a katolicyzmu krytykować. Same robią to

Sorry, currently your posts are not seen by the user i...@g...pl,
because the i...@g...pl user agent no longer receives your posts. You
try later, please.

24. Data: 2023-01-02 18:47:54

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 17:48, Roman Tyczka pisze:
> Wszystko pięknie... (...)

Skoro pięknie, to nie czekaj ... nawróć się.

> [...]
> edukacji, rozpierdoliły obronność, poróżniły naród etc.
>
> Taka analogia, jak nie kumasz to wyjaśnię dosadniej.

Po pierwsze, masz wyrobioną dość jednostronną opinię o polskim rządzie.
Obronność to rozłożyli ci kolesie z PO (czy tam KO) a nie PiS,
przypomnij sobie kto zlikwidował odbycie zasadniczej służby wojskowej,
a kto zakładał nowe typy wojsk, jak wojska obrony terytorialnej.
Co do sądownictwa, to w małych sprawach praworządność była dotrzymywana,
ale jak w grę wchodziły miliony, to zamiast sprawiedliwości, rządziła
mafia sądownicza na spółkę z politykami. W polskim sądownictwie dawno
już powinno dojść do wymiany pokoleniowej, a to jest szczelne
i hermetyczne środowisko, które samo się kryje i ma pomoc z Bruxeli. PiS
miał zamiar z tym zrobić porządek i to jest na plus a nie na minus.
Co do edukacji to teraz nie tyle problem merytoryczny co wychowawczy.
Media publiczne są i działają, zresztą teraz ludzie siedzą w internecie
i nie dają się łatwo zmanipulować. Co tam dalej masz - martwisz się
o lasy? Z tego co słyszałem jest nadmiar dzików - żarcie dla wilków
jest. Na resztę powinieneś mieć jakieś dowody. Prawo krajowe, jak na
razie, jest nadrzędne nad prawem Unii (wyrok TK), więc Unia nie powinna
się wtrącać w wewnętrzne sprawy Polski.

I teraz po drugie, nikt w Kościele nie zmienia zasad wiary.
"Chcesz żyć - zachowaj przykazania." Dekalogu i Ewangelii nikt
w Kościele nie kwestionuje, a to wszystko jest czarno na białym,
w dowolnym języku. Oczywiście nie zmienia to faktu, że judaszowe
środowisko w Kościele istnieje, ukrywa się, i działa też jak
środowisko mafijne. Takim ludziom nic nie pomoże ani pozycja
ani posiadana władza, gdy dojdzie do ostatecznego rozliczenia.
Tu dla jasności mam na myśli różnych zboków, którzy wepchnęli
się do Kościoła i którzy to właśnie usiłują stworzyć w Kościele
też takie środowisko mafijne, które samo się popiera i kryje.
Mogą oszukiwać biskupów, kardynałów czy papieży, ale już
św. Piotr jest nieprzekupny i takich do Nieba nie wpuści.
Na szczęście proces samooczyszczenia w Kościele też postępuje,
jak to opisuje ks. Oko w "Lawendowej mafii".

> Myślisz, że jak pierdniesz dowolnym cytatem pozornie potwierdzającym
> twoje tezy to automatycznie będę łykał bez zająknięcia jak przeciętny
> moher?

Dlaczego piszesz "pozornie potwierdzającym"? Co tu jest pozornego?
Potwierdza moje tezy i kropka. A czy ci się to podoba czy nie,
to już inna sprawa. Nawróć się lepiej do jedynie-słusznego
Kościoła Katolickiego, jeżeli nie chcesz skończyć w jeziorze
ognio-siarkowym z ciężarem grzechu przywiązanym do nóg,
razem z resztą pomiotu szatańskiego.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

25. Data: 2023-01-02 20:10:12

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 2.01.2023 18:47, Nemrod wrote:

> Po pierwsze, masz wyrobioną dość jednostronną opinię o polskim rządzie.
> Obronność to rozłożyli ci kolesie z PO (czy tam KO) a nie PiS,

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/170014
8,1,jak-ludzie-macierewicza-rozbili-polski-kontrwywi
ad.read

> przypomnij sobie kto zlikwidował odbycie zasadniczej służby wojskowej,
> a kto zakładał nowe typy wojsk, jak wojska obrony terytorialnej.

No, jeśli wg ciebie zasadnicza służba to obronność to masz bardzo
mizerne pojęcie o temacie.

> [...]
> już powinno dojść do wymiany pokoleniowej, a to jest szczelne
> i hermetyczne środowisko, które samo się kryje i ma pomoc z Bruxeli.

Nie ma czegoś takiego jak zmiana pokoleniowa, to proces płynny, od
czasów pisowskich bardziej przypomina sraczkę.
Oczywiście prokurator generalny i minister sprawiedliwości w trójcy
jedyny ci nic a nic nie przeszkadza? Mi już w chuj.

> PiS
> miał zamiar z tym zrobić porządek i to jest na plus a nie na minus.

A taaakk!! Tym co pis mówi, że ma czy miał zamiar zrobić to jest
wybrukowane twoje piekło o którym piszesz co akapit. Trochę mniej z tego
co by chcieli im w praktyce wychodzi, w zasadzie poza rozjebką to prawie
nic.

> Co do edukacji to teraz nie tyle problem merytoryczny co wychowawczy.

Tak, kolejny świetny przykład, minister głęboko niedorozwinięty...
szkoda prądu.

> Media publiczne są i działają, zresztą teraz ludzie siedzą w internecie
> i nie dają się łatwo zmanipulować.

Masz zajebisty dar, jak twoi idole, stosować manipulację w wypowiedzi.
Owszem, media są i działają, tylko KURWA nie są publiczne. A o tym mowa
była.

> Co tam dalej masz - martwisz się
> o lasy? Z tego co słyszałem jest nadmiar dzików - żarcie dla wilków
> jest.

Och, jak zazdroszczę być takim ignorantem i wszystko postrzegać w takich
infantylnych pojęciach, są wilki, jedzą dziki ergo z lasami jest w
porządku! Kurwa.

> Na resztę powinieneś mieć jakieś dowody. Prawo krajowe, jak na
> razie, jest nadrzędne nad prawem Unii (wyrok TK), więc Unia nie powinna
> się wtrącać w wewnętrzne sprawy Polski.

Nie jest, wycinanie np. puszczy białowieskiej było i jest zabronione. A
cięci skurwiele aż wióry się sypały. I nie tylko tam, wszędzie, są mapki
leśnej destrukcji do znalezienia.

> [...]
> Na szczęście proces samooczyszczenia w Kościele też postępuje,
> jak to opisuje ks. Oko w "Lawendowej mafii".

Wolałbym, żeby im na ziemi jeszcze dojebać np. dożywocie.

> Dlaczego piszesz "pozornie potwierdzającym"? Co tu jest pozornego?

Np. data urodzin Cypriana.

> [...]
> Kościoła Katolickiego, jeżeli nie chcesz skończyć w jeziorze
> ognio-siarkowym z ciężarem grzechu przywiązanym do nóg,

Nie mogę się doczekać aż cię tam spotkam.

--
pzdr
Roman

26. Data: 2023-01-02 20:35:31

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 20:10, Roman Tyczka pisze:

> Nie mogę się doczekać aż cię tam spotkam.

Od razu widać, że pierwszy raz natknąłeś się na tego nawiedzonego bota :)

Pozdrawiam
Piotr

27. Data: 2023-01-02 21:00:00

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 20:10, Roman Tyczka pisze:
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/170014
8,1,jak-ludzie-macierewicza-rozbili-polski-kontrwywi
ad.read

Tu jest jakiś tekst o Centrum Europejskiego Kontrwywiadu. A miało być
o wojsku, czy o polskich zbrojeniach, armii itd. Po co mi tu jakieś
afery szpiegowskie smarujesz?

> No, jeśli wg ciebie zasadnicza służba to obronność to masz bardzo
> mizerne pojęcie o temacie.

To tylko drobny przykład. Bez zaplecza rezerwistów, obronność
jest na niskim poziomie, nie mówiąc o fakcie, że ludzie zdolni
do obrony kraju powinni umieć korzystać z broni.

> Nie ma czegoś takiego jak zmiana pokoleniowa, to proces płynny, (...)

Ale nie jest płynny. Sędziowie którzy wydawali wyroki za czasów komuny,
nadal orzekają. Nowi prawnicy najczęściej nie pracują w zawodzie,
bo nikt ich nie wpuszcza na aplikację.

> Oczywiście prokurator generalny i minister sprawiedliwości (...)
> jedyny ci nic a nic nie przeszkadza? (...)

Kiedyś było jeszcze gorzej: słowo Króla było prawem.
A teraz masz nawet ministra sprawiedliwości którego możesz
krytykować. Luksus.

> A taaakk!! Tym co pis mówi, (...)

Przypominam, że celem jest zlikwidowanie tej mafii
sądowniczej. Sztuka jeszcze trwa więc nie marudź
i czekaj cierpliwie aż się skończy. Zresztą wyborcy
w tym roku, bodajże, rozliczą i rząd i parlament.

> Tak, kolejny świetny przykład, minister głęboko niedorozwinięty...
> szkoda prądu.

Tak powiedział? :P

> Och, jak zazdroszczę (...) wszystko postrzegać w takich
> infantylnych pojęciach, są wilki, jedzą dziki ergo z lasami jest w
> porządku! (...)

No i jest bardzo dobrze :P

> Nie jest, wycinanie np. puszczy białowieskiej było i jest zabronione. (...)

Czyli ty jesteś z partii zielonych? A pytałeś drzewo o zdanie?
Może już chce być wycięte, bo ma dość stania w miejscu od tylu lat? :P

> Np. data urodzin Cypriana.

Gdzie w cytacie widzisz tam jakąś datę? A może uważasz, że
św Cyprian się pozornie urodził? Nic bardziej błędnego.

> Nie mogę się doczekać aż cię tam spotkam.

Nic z tego:

"Zwycięzcy śmierć druga na pewno nie wyrządzi szkody."
- Ap 2,11

28. Data: 2023-01-03 18:02:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:
> [...]
>
> Nic z tego:
>
> "Zwycięzcy śmierć druga na pewno nie wyrządzi szkody."

Wreszcie rozmawiasz z tym czymś jak należy. ??

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Cytat na dobranoc
Cały ten ,,SPORT"...
Prof. Bhakdi demaskuje ?
"W seminarium zrozumiałem, że pozycję w Kościele zyskuje się przez pieniądze i łóżko"
KTO tak naprawdę jest faszystą.