szafy do zabudowy

1. Data: 2004-01-22 13:50:43

Temat: szafy do zabudowy
Od: "Grzes" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Przymierzam sie do kupna szafy do zabudowy. Sprawdzalem oferty Komandora,
Indeco. Oferta Komandora wydaje mi sie droga. Indeco zaproponowalo znacznie
nizsza cene, twierdzac ze Komandor przy ostatecznym rozrachunku podniesie
jeszcze koszt wykonania. Nie wiem, ile w tym prawdy. Dlatego pytam Was
drodzy grupowicze, ktora firma jest lepsza pod wzgledem cenowym i
wykonawczym. Wiadomo pieniadze nie male i chcialbym aby sluzylo przez dlugie
lata. Na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie i montazu. A moze znacie dobre
firmy lub fachowcow z okolic Gliwic, ktorzy sa solidni i wykonaja taka szafe
znanacznie taniej, anizeli wymienione firmy.

Informuje, ze spedzilem sporo czasu na goglowaniu, ale nie znalazlem
satysfakcjonujacych mnie do konca odpowiedzi.

1. Data: 2004-01-22 13:56:28

Temat: Re: szafy do zabudowy
Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Grzes" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
>
> Informuje, ze spedzilem sporo czasu na goglowaniu, ale nie znalazlem
> satysfakcjonujacych mnie do konca odpowiedzi.

Sam sobie zrób szafę. Wyjdzie i taniej i ładniej.
Przejdź się do Castoramy. Gotowe ścianki i półki już na ciebie czekają .
Przytną ci w Castoramie na wymiar.
Potem wystarczy wiertarka i troche śrubek (odpowiednie tez kupisz w
Castoramie).
Darmowe programy do projektowania szaf znajdziesz w internecie. Ja używałem
SPS (system projektowania szaf)
Naprawdę niewielkie poprawki trzeba było zrobić do tego co program
wyprodukował.
W efekcie szafa za którą Komandor chciał 3000 mnie kosztowała 700 zł. Ma
tylny rykwant, boczne ścianki i moim zdaniem jest dużo estetyczniejsza, bo
nie sprowadza się do zamontowania półek do ścian.
Jedyne co u nich zamówiłem do lustrzane drzwi.
Powodzenia

1. Data: 2004-01-22 15:14:49

Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nizsza cene, twierdzac ze Komandor przy ostatecznym rozrachunku podniesie

Właśnie dwa dni temu gościliśmy w domu pomiarzystę z Komandora. Zdecydowaliśmy
się na tę firmę, ponieważ byli tańsi od Indeco i jeszcze jednej firmy
(Servoll?). Znaleźliśmy u nich płytę, która kolorystycznie najbardziej nam
odpowiada oraz ramy (w kolorze płyt) - aluminiowe zupełnie wg mnie nie grają z
drewnopodobnymi płytami, a już na pewno nie z klonem. Wymiary szafy: dł.:2,20m,
wys. 2,50m, gł. 0,65m, trzydrzwiowa, środkowe skrzydło z lustrem srebrnym.
Wnętrze z dwiema długimi szufladami, trzy drążki na płaszcze, koszule itp.,
sporo półek. Wszystko razem: 2010 zł. W następnym tygodniu będą montować, dam
znać, czy jesteśmy zadowoleni z końcowego efektu. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2004-01-23 10:47:49

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"poilkj" <...@...a.a.a.invalid> wrote in message
> [...]
> nie sprowadza się do zamontowania półek do ścian.
> Jedyne co u nich zamówiłem do lustrzane drzwi.

Lustrzane drzwi i całkowita cena 700 zł??? Coś to trudne do uwierzenia,
chyba, że to jest szafka nie szafa. Ale cena 3000 zł wskazuje na coś
zupełnie innego.

Ja płaciłem 1800 zł z VAT za szafę Senatora 186 (szer) x 275 (wys) x 60
(gł). Wyposażenie to dwa drążki, półki - bez rewelacji. Białe półki, fronty
półek w buku. Szafa we wnęce więc nie ma boków. Dwoje drzwi całe w
przyciemnianym lustrze. IMHO cena bardzo fajna.
Ja jest bardzo zadowolony z firmy, wykonania. Panowie całą robotę zrobili w
4! godziny. Dokładnie po sobie posprzątali - byłem w szoku.

I jeszcze jedna uwaga do autora wątku. Ja trochę nie ufam firmom, które tak
łatwo krytykują konkurencję. Ja się pytałem w Senatorze (Łódź, Hypernowa
Przybyszewskiego) jakie są różnice między tymi szafami (tam są 4 firmy
bodajże obok siebie :) i pani szczerze odparła, że w praktyce żadne - ani
kosztowo ani jakościowe. Chodzi o gust - każda firma ma trochę inne profile.
Mi się osobiście z Komandora nie podobają.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-01-23 12:31:08

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Lustrzane drzwi i całkowita cena 700 zł???

Podejrzewam, ze to cena samej szafy. A drzwi lustrzane kosztuja ok 800 zl w
Castoramie (200x260). Tez wlasnorecznie wykonalismy zabudowe w garderobie. U
nas wyszlo ok 500 zl. Ino nabylismy najtansze plyty meblowe, biale. Sa
schowane za drzwiami, wiec kolor byl obojetny.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2004-01-23 14:49:11

Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"KK" <n...@n...com> wrote in message
> Lustrzane drzwi i całkowita cena 700 zł??? Coś to trudne do uwierzenia,
> chyba, że to jest szafka nie szafa. Ale cena 3000 zł wskazuje na coś
> zupełnie innego.

Nie. Podałem cenę szafy bez drzwi.
Całkowicie to wyszło 3000 + 900 drzwi, mnie kosztowało 700 + 900 drzwi.

> [...]
> półek w buku. Szafa we wnęce więc nie ma boków. Dwoje drzwi całe w
> przyciemnianym lustrze. IMHO cena bardzo fajna.

Moja ma trzy części. 70 + 270 + 60. złożona w taki zygzak jak 'z'.
Wszystkie trzy części mają ścianki boczne, ścianki tylne, po 8 półek w w
każdej z krótszych, dłuższa ma pawlacz u góry i na dole, reszta dzielona na
pół po długości i jedna z tych połówek jeszcze na pół w poprzek.
Całość w jednym kolorze olchy.
Drzwi podwójne lustro brąz.

Sofa Ektorp i Tomelilla
okap do wyciągu - skoro piszemy o okapach ;)
Okap
Skrzypiace lózko.
Stolarz