Re: szafy do zabudowy

From: "KK" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: szafy do zabudowy
Date: Fri, 23 Jan 2004 11:47:49 +0100

"poilkj" <...@...a.a.a.invalid> wrote in message
news:buol9p$d6l$1@inews.gazeta.pl...
> Sam sobie zrób szafę. Wyjdzie i taniej i ładniej.
> Przejdź się do Castoramy. Gotowe ścianki i półki już na ciebie czekają .
> Przytną ci w Castoramie na wymiar.
> Potem wystarczy wiertarka i troche śrubek (odpowiednie tez kupisz w
> Castoramie).
> Darmowe programy do projektowania szaf znajdziesz w internecie. Ja
używałem
> SPS (system projektowania szaf)
> Naprawdę niewielkie poprawki trzeba było zrobić do tego co program
> wyprodukował.
> W efekcie szafa za którą Komandor chciał 3000 mnie kosztowała 700 zł. Ma
> [...]

Lustrzane drzwi i całkowita cena 700 zł??? Coś to trudne do uwierzenia,
chyba, że to jest szafka nie szafa. Ale cena 3000 zł wskazuje na coś
zupełnie innego.

Ja płaciłem 1800 zł z VAT za szafę Senatora 186 (szer) x 275 (wys) x 60
(gł). Wyposażenie to dwa drążki, półki - bez rewelacji. Białe półki, fronty
półek w buku. Szafa we wnęce więc nie ma boków. Dwoje drzwi całe w
przyciemnianym lustrze. IMHO cena bardzo fajna.
Ja jest bardzo zadowolony z firmy, wykonania. Panowie całą robotę zrobili w
4! godziny. Dokładnie po sobie posprzątali - byłem w szoku.

I jeszcze jedna uwaga do autora wątku. Ja trochę nie ufam firmom, które tak
łatwo krytykują konkurencję. Ja się pytałem w Senatorze (Łódź, Hypernowa
Przybyszewskiego) jakie są różnice między tymi szafami (tam są 4 firmy
bodajże obok siebie :) i pani szczerze odparła, że w praktyce żadne - ani
kosztowo ani jakościowe. Chodzi o gust - każda firma ma trochę inne profile.
Mi się osobiście z Komandora nie podobają.

Pozdrawiam
KK