Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]

From: " Jeff" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]
Date: Wed, 13 Sep 2006 17:25:25 +0000 (UTC)

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tylko przestrzegałem przed Panem. Nie każdemu chce się tak jak Panu
> ślęczeć nad kompem i wyszukiwać linki i cytaty Tacyta z cytatologii
> Tucydydesa.

...tak sie akurat sklada, ze moja praca jest zwiazana ze sleczeniem przy
klawiaturze komputera....tak wiec przegladanie tej grupy i sledzenie
wypowiedzi takich artystow jak Pan, nie sprawia mi zadnego dodatkowego
problemu....

..poza tym cytuje panskie posty jako dowod rzeczowy, aby ostrzec piszacych
tu ludzi przed panska klamliwa propaganda dietetyczna, ktora jest grozna dla
ludzkiego zdrowia...

..prosze sie wiec panskich klamliwych wypowiedzi nie porownywac do cytatow
z Tacyta, bo to jest ewidentna profanacja...

..prosze odpowiedziec na te wyjatkowo proste pytania ktore Panu dwa tygodnie
temu zadalem (a ktore przypominam w poprzednim moim poscie, aby panu udogodnic
odpwiedz)...jesli Pan jeste doradca dietetycznym to powinien Pan bez problemu
na nie odpowiedziec...

..czekam, Panie Danielu F.(aka Jerzy Mierzynski)....na rzetelna i
merytoryczna odpowiedz...Potrafi Pan to zrobic czy nie?

=======
Jeff