Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]

Data: 2006-09-13 21:07:18
Temat: Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]
Od: janusz <j...@p...onet.pl>

Użytkownik Jeff napisał:

> ...to ze jestes fachowcem w fabrykowaniu tego typu oszczerczych postow w
> czym dzielnie cie wspiera piszaca tu grupa optyfachowcow od szkalowania ludzi,
> ktorzy dzialaja na tej grupie jako naganiacze do optyarkadi
> pseudozdrowia....to juz wiadomo...
>
> ..ale jednoczesnie zapominasz ze:
>
> - po pierwsze, kazdy normalny czlowiek moze sobie sprawdzic to co ja tu
> pisze i co piszesz ty, przegladajac archiwum grupy, jesli jest ewentualnie

I właśnie dlatego każdy, kto sobie zada trud sprawdzenia archiwum grupy
łatwo zobaczy, że to TY, JEFF, piszesz oszczercze posty, straszysz
zawiadomieniami do prokuratora itp. itd. Zobaczy także, że praktycznie
zawsze to TY zaczynasz używać języka niekulturalnego jako pierwszy w
danym wątku. Oczywiście dyskusja z Tobą nie ma sensu, bo TY SWOJE
UROJENIA BIERZESZ ZA RZECZYWISTOŚĆ, co też można zobaczyć w archwum grupy.

j..