szampon Nizoral ?

1. Data: 2005-07-29 09:47:37

Temat: szampon Nizoral ?
Od: "Roman" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?
A może Nizoxin albo Head & Shoulders?
Ile kosztuje ten Nizoral?

pozdr
Roman

2. Data: 2005-07-29 10:04:42

Temat: Re: szampon Nizoral ?
Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moge polecić. Jest świetny. Dość drogi, ale bardzo wydajny. Warto, bo
zawiera lekarstwo, które zwalcza łupież, a nie jakieś półśrodki.
pozdr., Magda

3. Data: 2005-07-29 11:35:34

Od: Kranu <k...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman napisał(a):

> Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
> Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?
> A może Nizoxin albo Head & Shoulders?
> Ile kosztuje ten Nizoral?

To pewnie moj indywidualny przypadekm, ale mnie nie pomogl zaden z tych
reklamowanych i leczniczych tylko "łupież stop" firmy Joanna, już po
tygodniu, w dodatku bardzo ładnie pachnie.

--
pozdrawiam,
Kranu

4. Data: 2005-07-29 11:37:41

Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 29 Jul 2005 11:47:37 +0200, na pl.sci.medycyna, Roman napisał(a):

> Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
Spora brązowa butelka, nie za drogi, tylko jak myjesz dziwnie śmierdzi, ale
potem już nie, skuteczny na pewno, bo widzę co dzień na mężu, że pozbył się
łupieżu! Na butelce pisze
Mrs. Potter,s -
usuwa łupież -
dziegieć -
forte Sweden.
MEva :-)

5. Data: 2005-07-29 13:41:58

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nizoxin jest tańszy :-) skład ten sam

6. Data: 2005-07-29 15:41:14

Od: "mch" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

potwierzdam, szampony tylko z dziegciem, zapach jak smola = po angielsku
zawiera w nazwie nawet slowo "tar"

7. Data: 2005-07-29 20:49:33

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman <r...@g...pl> wrote:
> Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
> Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?
> A może Nizoxin albo Head & Shoulders?
> Ile kosztuje ten Nizoral?

Ja kiedy mam takie problemy używam szamponu "Healing Shampoo" firmy Catzy
Medicine (takie biało-czerwone opakowanie. Można go dostać w aptece,
zawiera pirytion cynku. Mało znany, ale wypróbowany przeze mnie od lat,
zawsze skuteczny.

Pozdrawiam
Rav

8. Data: 2005-07-30 15:10:41

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman napisał(a):
> Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
> Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?
> A może Nizoxin albo Head & Shoulders?
> Ile kosztuje ten Nizoral?

Kiedyś łupież leczyło się myjąc skórę głowy preparatami
przyśpieszającymi i ułatwiającymi złuszczanie się naskórka - efekt:
podczas mycia usuwało się złuszczony naskórek i do następnego mycia
spokój. Te szampony zawierały dziegieć, kwas salicylowy, pirytynian
cynku. Miały działanie przeciwłojotokowe (nadmierna produkcja łoju przez
gruczoły skóry) i słabe przeciwgrzybicze.

Dzisiaj, gdy wiemy, że przyczyną łupieżu jest pewien gatunek grzyba,
jasne, że najlepiej leczyć go lekiem przeciwgrzybiczym. Bardzo
skutecznym jest ketokonazol (zawiera go m.in. Nizoral). Ten preparat ma
również (wg producenta) miejscowe działanie antyandrogenne, czyli miałby
hamujący wpływ na łysienie typu męskiego.

Kupując szampon warto poczytać skład.

Ja sam miałem dość uporczywy i nasilony łupież, stosowałem różne
dostępne szampony i preparaty z efektem zmiennym i nigdy całkowitym.
Nizoral (stosowany zgodnie z zaleceniami) załatwił ten problem
definitywnie, już kilka lat temu.

analiza wyników - nerki?
poranne swinstwo w oczach
70% populacji nie nadaje się na dawców krwi?!
Zespół transfuzji międzypłodowej
nadmierna potliwość