szampony do włosów bez SOLI - jakie

1. Data: 2004-12-15 19:57:01

Temat: szampony do włosów bez SOLI - jakie
Od: "k@t@lit@" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włos zjerzył mi się na głowie, kiedy przeczytałam o dodatkach soli do
szamponów do włosów! Pobiegłam do łazienki i wykręciło mnie na boki
podczas degustacji :D - prawie każdy szampon w mojej szafce (Joanna,
Nivea, ...) okazał się zawierać sól :( Niedobre szampony! :p

Stąd też pytanie (kieruję je głównie do osób z długimi włosami, ponieważ
tylko na takich dobrze widać efekty długofalowyej polityki pielęgnacji
włosów) kto z was kładzie nacisk na używanie szamponów nie zawierających
soli - proszę o radę jakie to szampony. Z czasem zapoznam się ze składem
kupowanych produnktów (porady salonów nie są dla mnie miarodajne - każdy
chce sprzedać swoje produkty), jednak na początek może ktoś będzie miał
cenne uwagi w tej kwestii do podzielenia się.

Nie po to wywaliłam suszarkę do kosza, by mi jakiś oszust zamoje
pieniądze wylewał na głowę sól.

zdegustowana
--
Kto szuka, ten musi się liczyć z tym, że znajdzie.
Katalita

1. Data: 2004-12-15 20:50:41

Temat: Re: szampony do włosów bez SOLI - jakie
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Dec 2004 20:57:01 +0100, in pl.rec.uroda "k@t@lit@"
<k...@w...pl> wrote in
<cpq4vq$6rv$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
>podczas degustacji :D - prawie każdy szampon w mojej szafce (Joanna,
>Nivea, ...) okazał się zawierać sól :( Niedobre szampony! :p

soli? soli czego?

amg

1. Data: 2004-12-15 21:16:33

Od: "k@t@lit@" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> soli? soli czego?

morza albo kamienia :] :D

(NaCl)

1. Data: 2004-12-15 21:31:49

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k@t@lit@" napisał w wiadomości
> morza albo kamienia :] :D

Ja tam się nie znam, ale czy można zrobić szampon z algami bez soli?
A sól do kąpieli? Też niezdrowa?

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-12-15 22:14:49

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> soli? soli czego?

Sodium chloride, natrium chloride, chlorek sodu, NaCl -- faktycznie, w
mojej łazience każden jeden zawiera. Ale jakoś nie zauważyłam zgubnych
skutków, a włosy mam do połowy pleców i ciut dłuższe.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-12-15 22:24:54

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

k@t@lit@ pisze:

> Nie po to wywaliłam suszarkę do kosza, by mi jakiś oszust zamoje
> pieniądze wylewał na głowę sól.

Kolejna spiskowa teoria dziejów? ;-)
Podejrzewam, że więcej NaCl jest w pocie, niż jakimkolwiek szamponie.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-12-15 23:22:52

Od: "SloMa" <tescem(wytnijto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez nawet jeden ze sposobow na lupiez mowi o traktowaniu skory glowy i
wlosow
sola... Przetestowane...

1. Data: 2004-12-15 23:24:59

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga.p" wrote in message

> Ja tam się nie znam, ale czy można zrobić szampon z algami bez soli?
> A sól do kąpieli? Też niezdrowa?

Sól morska działa na paznokcie i na włosy jak rewelacyjny wzmacniacz i
pobudzacz wzrostu ;)
Chodzi mi o taką morską, którą można stosować do jedzenia...

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-12-16 02:57:00

Od: "k@t@lit@" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SloMa" <tescem(wytnijto)@autograf.pl> napisał w wiadomości

> Przeciez nawet jeden ze sposobow na lupiez
PRZECIW łupiezowi.

> mowi o traktowaniu skory glowy i
> wlosow
> sola... Przetestowane...

kuracja była dobra, choroba znikneła, ale pacjent zmarł :D

1. Data: 2004-12-16 02:57:10

Od: "k@t@lit@" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Sól morska działa na paznokcie i na włosy jak rewelacyjny wzmacniacz i
i to zapewne daltego robi się szampony, które 'przeciwdziałają złemu
wpływoli soli' itp..

cytat z Wikipedia: (http://www.fanzine.pl/wikipedia/Chlorek_sodu)
"Głównym surowcem do pozyskania chlorku sodu [...] sól uzyskiwana z
odparowania wody morskiej."

hint: nie roważam zbawiennego działania innych elemntów występujących z
solą do pary - a jedynie soli (NaCl) i tylko soli.

--
Kto szuka, ten musi się liczyć z tym, że znajdzie.
Katalita

Eveline we Wrocku (gdzie)
cera
angel innocent - trwalosc