"szara" rzeczywistość :)

131. Data: 2012-04-18 18:56:52

Temat: Re: "szara" rzeczywistość :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-18 18:40, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak"

> Znajomy kiedyś wymyślił że dzieci powinny mieć wyłącznik, a kobiety
> potencjometr do regulacji siły głosu i świat stałby się piękny.

Albo odwrotnie.

> Do sprzątania wymyślą inne roboty, myślę że nawet znacznie tańsze będą.

I może jakbym taki sobie nabyła, nikt nie zarzuci mi, że promuję
zboczone związki partnerskie.

> Znałem w trochę innej wersji. Nawet przez chwilę zastanawiałem się czy o
> to chodzi. Może bym wpadł na to gdyby nie był kawalerem.

Widać kawalerce do biblioteki chadzać jeszcze uchodzi.

qr.a
--
a reszta to do muzeum

132. Data: 2012-04-18 19:02:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
fembot_leeloo-558476445.html

> No, ładna lala. Jak jeszcze popracują nad funkcją sprzątania i gotowania,
> to już w ogóle nie będziemy potrzebne.

> Eh, żywe są o wiele bardziej wymagające.

No ale za to taka lala to nauczy świetnie takiego młodzieńca zdrowych,
głębokich relacji ze swoją żoną. Po takim treningu- będzie świetnym mężem
:-((((

serdecznie pozdrawiam

Chiron

133. Data: 2012-04-18 19:04:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nunc est bibendum!

A kto stawia?
:-)))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

134. Data: 2012-04-18 19:35:53

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-04-18 16:05, niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:
..

> To zależy jak mocna ta słabość.

umiarkowana - zresztą zależy jak mierzyć :)))

> Ostrość... taaaak... i nadużywasz nawiasów. plus.
nie tak
za ostry dziubek możesz sobie
dodać plusy - nawet bez tych moich
nawiasów :))))
no.. bym pominął - ale inni tez czytają :)))))
..
> aut bibat, aut abeat.
OK - If it be your will :))))

135. Data: 2012-04-18 19:36:07

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rolnej i ornej...

elmfu

> ...a Ty tylko o wypoczynku. ;)

jak byś nie znała mężczyzn ?
:)))

136. Data: 2012-04-18 19:37:26

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-04-18 16:05, malkontent pisze:

..

> Ale z Ciebie jajcarz! Hi hi ;)

a Qra sie na mnie nie poznała :((((
może się boi, że nie nastarczy ? :)))

> U mnie masz.
To dla Qry - zmartwionej utratą włąsnych punktów
czy dla mnie by poprawić mój dołujący ranking ... :)))
Ktoś się powinien ucieszyć - tylko kto ? :)))

137. Data: 2012-04-18 19:37:29

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nunc est bibendum!

czyli wypijmy za błędy ?

nic tu po mnie :)))))

138. Data: 2012-04-18 19:53:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-18 21:37, niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> czy dla mnie by poprawić mój dołujący ranking ... :)))
> Ktoś się powinien ucieszyć - tylko kto ? :)))

Już Ty się o Qrę nie martw. Ona wie, co widzi.

qr.a
--
każde jajo na wagę złota

139. Data: 2012-04-18 22:28:47

Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
g2000vbx.googlegroups.com...

>No własnie, proste sprawy są najtrudniejsze do przekazania. Dlatego
>powinieneś udać się do teologa KK.

No dobra, a czemu zabijanie istot z duszą jest grzechem tak samo jak gwałt
na nich,
kiedy zabijanie istot bez duszy nie jest grzechem, a zoofilia jest?

Kiedyś murzyn nie miał duszy, a teraz ma.
Czy czasem z tym pojmowaniem duszy to od dawna nie było tak, że kto nie ma
duszy to można go bezkarnie zniewolić, mordować, gwałcić i rabować.
To taka ekonomia w wydaniu, żebyś mógł się wzbogacić ktoś inny musi stracić.

Kościół zabrania klonowania, a proces stworzenia Ewy przekazany na miarę
tamtych czasów w Biblii to niby co ma reprezentować?
Może jednak ciała pierwszych ludzi są efektem rekombinacji i klonowania
genetycznego, a ta ewolucja przyjęta przez kościół ma dziury jak ser
szwajcarski. :)

--
pozdr.spit

WLMail QuoteFix -> http://www.dusko-lolic.from.hr/

140. Data: 2012-04-19 07:20:06

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>Albo odwrotnie.

Miał to przemyślane, żonę można zostawić "włączoną" bez opieki;)

>I może jakbym taki sobie nabyła, nikt nie zarzuci mi, że promuję zboczone
>związki partnerskie.

Sprzątanie nie ma sensu, to tylko przenoszenie śmieci z jednego miejsca w
inne ;) Znajoma nastolatka, na głośne oburzenie matki spowodowane stanem
wnętrza jej pokoju odpowiedziała - "Mama to pojęcia o feng-shui nie ma"

>Widać kawalerce do biblioteki chadzać jeszcze uchodzi.

Raczej nie musi nikomu tłumaczyć powodów nieobecności :)

pzdr
olo

Nowa partia?
Sila zlego na jednego? Troche za duzo tych przypadkow
Prośba o poradę
bunt dzieci marzenia o domu
Czcij ojca swego i matke swoja