"szara" rzeczywistość :)

241. Data: 2012-04-21 20:06:36

Temat: Re: "szara" rzeczywistość :)
Od: glob <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> To, ze się o seksie kiedyś nie trąbiło na prawo i lewo nie oznacza, ze
> ten seks był zaklamany i uboższy niż dziś. I wtedy były, i dziś są
> osoby uprzedzone do tych spraw, ale globuś, biedaku, ty nie wnioskuj
> na tej podstawie o całości. jakoś widzisz że ludzi jest coraz więcej,
> a nie coraz mniej - gdyby nasi pradziadkowie wzdragali się przed
> seksem i uważalki go za "be" i "fu", to dziś nie gadalibyśmy tutaj
> 3333-)

> Nie ubliżaj Chironowi, bo niczym sobie na to nie zasługuje. Nie myśl,
> że wolno ci wszystko, bo jesteś dużym dzieckiem :->

Tylko to jakoś katolikom przeszkadza golizna na plaży, w sztuce, w
pisaniu itd , mówienie, edukowanie, żadnej innej grupie. I to z wieku
na wiek wyśmiewano w sztuce nazywając obłudą, hipokryzją, dewocją itd.
A było gorzej bo katolicyzm zajmował większą przestrzeń. I wracać do
głupoty z przed wieków, fałsz i kołtuństwo powielać na temat ciała,
gdy już społeczeństwa wyrosły z tego.? Mnie moralnie bardzo to oburza,
bo to jest brak elementarnej uczciwości.

242. Data: 2012-04-21 21:00:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 22:06, glob <n...@g...com> wrote:

> Tylko to jakoś katolikom przeszkadza golizna na plaży, w sztuce, w
> pisaniu itd , mówienie, edukowanie, żadnej innej grupie.

:-DDD

> [...]
> gdy już społeczeństwa wyrosły z tego.? Mnie moralnie bardzo to oburza,
> bo to jest brak elementarnej uczciwości.

Poglądy rodem z lamusa.

243. Data: 2012-04-22 15:56:37

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-20 17:53, Paulinka pisze:

> Przekombinowałeś dewocjonalia= dewoci. :P

Uważam, że niekoniecznie. Sklep przy kościele ma szyld jaki ma :)
Sami z siebie przecież nie drwią :)

244. Data: 2012-04-22 16:03:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-21 18:29, Ikselka pisze:

> Nie, absolutnie nie o to chodzi. Wyjaśniłam przed chwilą.

Absolutnie ...
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/22248/nieznalska_pasja_pap_5
50.jpeg

Oczywiście, że o to samo. Źródło oburzenia jest dokładnie to samo,
tylko 'dodatkowo' jest w to jawnie wplątany młody nastolatek.
W przypadku Nieznalskiej musiałby się wpierw wybrać do
galerii(...), a w przypadku artystycznej wypowiedzi dziadka
szacowne gremium cenzorskie nie miało żadnych szans ...

245. Data: 2012-04-22 16:21:33

Od: glob <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Absolutnie ...
> http://i.wp.pl/a/f/jpeg/22248/nieznalska_pasja_pap_5
50.jpeg

> Oczywi�cie, �e o to samo. �r�d�o oburzenia jest dok�adnie to samo,
> tylko 'dodatkowo' jest w to jawnie wpl�tany m�ody nastolatek.
> W przypadku Nieznalskiej musia�by si� wpierw wybra� do
> galerii(...), a w przypadku artystycznej wypowiedzi dziadka
> szacowne gremium cenzorskie nie mia�o �adnych szans ...

Nie, ujebałeś się, oni wogóle mają świara na temat ciała, nawet łażą w
krzaki za ludźmi żeby się poburzać. Bo to wiesz zjawy są ,a ciało jest
be .

246. Data: 2012-04-22 21:15:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 18:03, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> [...]
> galerii(...), a w przypadku artystycznej wypowiedzi dziadka
> szacowne gremium cenzorskie nie miało żadnych szans ...

Wiedziałam, ze uczepisz się tych wypocin Nieznalskiej. Jakiż
prymitywny to przykład. I to zupełnie nie na to, o czym piszemy.
Chyba ze... Ty naprawdę to "połączenie z fetyszami seksualnymi"
traktujesz dosłownie... Czyli nie mamy o czym gadać, Żółty.

247. Data: 2012-04-22 21:43:40

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

50.jpeg

> Nie, ujebałeś się, oni wogóle mają świara na temat ciała, nawet łażą w
> krzaki za ludźmi żeby się poburzać. Bo to wiesz zjawy są ,a ciało jest
> be .

Chociaż oprócz świra na temat ciała, gdy to ciało zbliża się im do
terenu świętości to mocniej reagują. Wiesz tak jak na horrorach, coraz
bardziej się ludzie drą jak niebezpieczeństwo jest coraz bliżej. Czyli
potencjalna katoliczka, gdy penis na ekranie będzie daleko w plenerze
będzie to zrobi____piiiii, a jak penis ukaże się z nagła na ekranie,
wręcz na dotknięcie ręki, to potencjalna katoliczka wręcz czując jego
bliskość, tym razem zrobi
___piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeerrrrrrrrdddddddoooo
ooolllllll
mmmmmmnnnnniiiiiieeeeeee

248. Data: 2012-04-22 22:03:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 23:43, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> (...) to potencjalna katoliczka wręcz czując jego
> bliskość, tym razem zrobi
> ___piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeerrrrrrrrdddddddoooo
ooolllllll
> mmmmmmnnnnniiiiiieeeeeee

Glob, naprawdę dałeś z siebie wszystko - powalasz siłą argumentu :-]

Nowa partia?
Sila zlego na jednego? Troche za duzo tych przypadkow
Prośba o poradę
bunt dzieci marzenia o domu
Czcij ojca swego i matke swoja