"szara" rzeczywistość :)

61. Data: 2012-04-17 12:59:29

Temat: Re: "szara" rzeczywistość :)
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jmjnjk$f33$1@news.icm.edu.pl...
>W dniu 2012-04-17 13:35, malkontent pisze:

..

> Tego nie wiem. Kobiety syn-tetyczne na pewno tego problemu nie czują, choć
> go mają. ;)

to z nadmairu sytetycznego malunku
(pudru i tuszu ) te problemy ? :))))

> Poza tym - nie analogizuj za dużo. :)))

chyba masz racje :))))
http://www.youtube.com/watch?v=aGF8AS-z5mI&feature=r
elmfu

62. Data: 2012-04-17 13:03:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> ale synteza :)))))
>
> ciekawe czy syn-tezujące osobniczki
> maja ( analogicznie) problemy z miłością
> do mężczyzn ??? :))))

Ja to kocham za wielkość, nie za długość. phi.

qr.a
z miłością jak z dupą, największą się widzi dopiero w odbiciu

63. Data: 2012-04-17 13:10:55

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron"

>Jeśli koncepcja tego, że dusza po śmierci albo jest zbawiona i wraca do
>Boga albo idzie na zatracenie oraz Mistyczne Ciało Chrystusa uważasz za
>panteizm, to tak
Nie, tego co napisałeś to ja w ogóle nie rozumiem. Nawet nie rozumiem co to
jest dusza w sensie tutaj użytym. Natomiast rozumiem co to jest ten
panteizm:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Panteizm

pzdr
olo

64. Data: 2012-04-17 13:15:52

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>no i dupa zbita.

Tragizujesz. Dlatego że na świecie jest o wiele mniej do zanalizowania niż
do posprzątania i kochania, kobiet jest na świecie więcej ;>

olo (mspancujący podczas rotflowania)

65. Data: 2012-04-17 13:21:59

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent"

>to z nadmairu sytetycznego malunku
>(pudru i tuszu ) te problemy ? :))))

Ja podejrzewam że Ewa myślała o takich kobietach raczej.
http://tiny.pl/hp13r

pzdr
olo

66. Data: 2012-04-17 14:02:00

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Ja to kocham za wielkość, nie za długość. phi.

no to masz szczęście, że wielki Ci sie trafił
- ale dla wszystkich nie starczy - i co poniektóre
muszą zadowolić się ....

Choć słyszałem -że kocha się .....
http://www.youtube.com/watch?v=6uC8_ld4Xtg

:))))

67. Data: 2012-04-17 14:03:01

Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chwilozof" napisał w wiadomości grup

> [...]
>zaklamana.
>To co JEST nie moze byc precyzyjnie OPISANE (czyt. urzeczywistnione)
>za pomoca systemu w jakim istniejemy. Nasze zycie jest tylko jednym wielkim
>wariantem
>wielu opisow prawdy. Sam nie wiem po jaka cholere ale to to jakis niezly
>test
>kosmicznego softu po cos tam. W kazdym razie soft(kod) nie jest w stanie
>opisac hardware(sprzet).
>Zyjemy w teori prawdy a nie prawda.
>Gdy znajdziemy kod ktory odwraca procesy opisu wtedy staniemy sie bogami

'Rzeczywistość' symbolizuje wszystko.
Nie trzeba stosować pogrubień, by kierować do jej istoty.
Nie uchwycisz jej, bo jej jednoznacznie nie ma.
'Istota' właśnie ma rodowód w naukowo-religijnej metodologii prawdy
wyabstrahowanej, a dla mniej zorientowanych objawionej.

To nasze życie tworzy prawdy i wymyśla kolejne jej warianty.
Prawda i Bóg w rzeczywistości ma taką wartość jaką my jej nadamy.

--
pozdr.spit

WLMail QuoteFix -> http://www.dusko-lolic.from.hr/

68. Data: 2012-04-17 14:04:21

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent"

> Ja podejrzewam że Ewa myślała o takich kobietach raczej.
> http://tiny.pl/hp13r

no tak - nawet o tym nie pomysłałem -
- nie da sie ukryć - jestem zacofany -
:))))

69. Data: 2012-04-17 14:28:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-17 15:15, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak"

> Tragizujesz. Dlatego że na świecie jest o wiele mniej do zanalizowania
> niż do posprzątania i kochania, kobiet jest na świecie więcej ;>

Matka Natura wie, co czyni. Choć zapewne intuicyjnie.

qr.a
--
acz dupa zbita z innego powodu

70. Data: 2012-04-17 14:33:29

Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
7g2000vba.googlegroups.com...
>Ależ szukasz go tam, gdzie ono już dawno jest ustalone, czym tworzysz
>SOBIE i tylko sobie problemy tylko z powodu własnej niewiedzy.
>http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WE/kep/kosciol
_ewolucja_27112006.html
>Warto też zastanowić się KONSTRUKTYWNIE nad ostatnimi odkryciami,
>przesuwajacymi wiek antropogenezy o milion lat wstecz w stosunku do
>tego, co uważano dotychczas...
Cytat:
---
Dlatego w "Katechezie" z 16 kwietnia 1986 roku Jan Paweł II, odwołując się
do wspomnianej encykliki Piusa XII, stwierdził,
że z punktu widzenia nauki wiary nie widać trudności, gdy chodzi o
uzgodnienie z ewolucjonizmem problemu pochodzenia człowieka co do ciała
[...].
Ta sama nauka wiary niezmiennie utrzymuje, że duchowa dusza ludzka została
stworzona bezpośrednio przez Boga. [...].
Ciało ludzkie, pozostające w ustalonym przez Stwórcę porządku sił witalnych,
mogło się stopniowo ukształtować z istniejącej uprzednio materii ożywionej.
Natomiast materia nie jest sama z siebie zdolna wyłonić duchowej duszy,
która stanowi ostatecznie o <<uczłowieczeniu >>"
---
http://pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82a_%C5%BCyciowa

Czy każda materia ożywiona ma zalążek duszy?
Kiedy Bóg wszczepia duszę do materii ożywionej?
Czy zarodek ma duszę?
...a plemnik?
Czemu klonowanie ludzi i sztuczne zapłodnienie jest nazywane niemoralnym
przez kościół?

--
pozdr.spit

WLMail QuoteFix -> http://www.dusko-lolic.from.hr/

Nowa partia?
Sila zlego na jednego? Troche za duzo tych przypadkow
Prośba o poradę
bunt dzieci marzenia o domu
Czcij ojca swego i matke swoja