szczepienie MMR II

1. Data: 2000-05-03 08:11:48

Temat: szczepienie MMR II
Od: "Elwira Plawinska" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialabym sie Was poradzic odnosnie szczepienia MMR II. Jutro z moim 16
miesiecznym synkiem wybieram sie na ww szczepienie. Nie jestem jednak pewna,
czy szczepionka ta jest rzeczywiscie konieczna. Zgodzilam sie na nia, poniewaz
pielegniarka powiedziala, ze ja poleca, a ja nie wiedzialam nic na jej temat.
Troche pozniej o tym poczytalam i okazalo sie, ze nie jest to takie proste i
jasne. Przde wszystkim dlatego, ze zachorowanie na swinke lub rozyczke w wieku
dziciecym ma lagodny przebieg i uodparnia organizm na cale zycie, a szczepionka
bodajze na jakies 10 lat (nie wiem, czy sie ja powtarza po jakims czasie) i
zachorowanie na ktoras z tych chorob w pozniejszym wieku grozi powaznymi
powiklaniami(rowniez nie wiem jakimi). Czy ktos moglby udzielic mi dokladnych
informacji na ten temat? Szczepic MMR II czy tylko szczepionka przeciwko odrze?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Elwira Plawinska

-~ Wyslano ze strony - http://www.com.pl ~-

2. Data: 2000-05-03 10:04:43

Temat: Re: szczepienie MMR II
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elwira Plawinska napisał(a) w wiadomości: <390fdf44$1@ns18>...

>Chcialabym sie Was poradzic odnosnie szczepienia MMR II....

Nie chcę nic radzić, bo się na tym nie znam, ale zajrzyj na stronę :

http://free.ngo.pl/frekol/teksty/szczepienia1.html

Pozdrawiam Jacenty

3. Data: 2000-05-03 22:01:36

Temat: Odp: szczepienie MMR II
Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę nic radzić, bo się na tym nie znam, ale zajrzyj na stronę :
>
> http://free.ngo.pl/frekol/teksty/szczepienia1.html

Trudno polemizowac z lekarzem, ekologiem i Franciszkaninem w
jednej osobie. Kazde dane mozna wykorzystac na swoj uzytek, a
jak jeszcze zrobi sie to sugestywnie... Ja swoje dziecko zaszcze
pilem bo wierze w postep w medycynie a nie w teorie ekologa
podparte cudzymi danymi. Nie chce miec potem wyrzutow sumienia.

Jarek - aptekarz

4. Data: 2000-05-04 05:43:39

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarecki napisał(a) w wiadomości: <4l1Q4.19428$O4.390614@news.tpnet.pl>...

>Trudno polemizowac z lekarzem, ekologiem i Franciszkaninem w
>jednej osobie...........

Masz rację. Ja też na podstawie jakiegoś jednego opracowania nie podjąłbym
ważnej decyzji. Myślę jednak, że warto o takich rzeczach poczytać.
Jacenty

5. Data: 2000-05-04 08:40:51

Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, zgadzam sie z Toba - czytac trzeba rozne
opracowania aby wyrobic sobie wlasciwy poglad na
sprawe. Najprawdopodobniej jest jakies ziarno prawdy
we wspomnianym tekscie, ale (jak mowil Tym na filmie
Mis) - "...chodzi o to, aby te plusy nie przeslonily wam
minusow."

Pzdr.
Jarek.

6. Data: 2000-05-05 21:16:50

Temat: Re: Odp: szczepienie MMR II
Od: "Elwira Plawinska" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

\"Jarecki\" <j...@p...com> wrote:

> [...]
>pilem bo wierze w postep w medycynie a nie w teorie ekologa
>podparte cudzymi danymi. Nie chce miec potem wyrzutow sumienia.

Mnie rowniez ten tekst za bardzo nie przekonal. Niektore jego twierdzenia i
interpretacje danych wydaly mi sie wrecz smieszne, aczkolwiek uwazam, ze zawsze
warto zapoznac sie ze zdaniem innych. Pewnie zreszta jest w tym jakies ziarno
prawdy. Dziecko zaszczepilam, ale nie jestem do konca przekonana, czy byla to
sluszna decyzja. Coz... czas pokaze.
Pozdrawiam wszystkich
Elwira Plawinska

-~ Wyslano ze strony - http://www.com.pl ~-

Perfuzjoniści
Co robic by spokojnie spac ??
Czy można leczyć się państwowo nie płacąc składek ZUS
Poszukuje informacji na temat Mazindol
Toksyny w tluszczu