szczoteczka elektryczna

1. Data: 2004-11-04 08:05:56

Temat: szczoteczka elektryczna
Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jaka lepsza dla 1 osoby - zasilana czy na baterie (2 paluchy)?????
Jaka jest mniej więcej żywotność baterii np. duracell przy myciu zębów 2 razy
dziennie? Naprawdę mam dylemat, ma to być szczoteczka tylko dla dziecka, a
różnice cen pomiędzy tymi dwoma modelami są bardzo duże (sieciowe- ok.140 zł,
bateryjne - ok. 50 zł)Jeśli ma ktoś doświadczenie w tym zakresie proszę o
poradę.

Pozdrawiam,
SK

1. Data: 2004-11-04 08:35:30

Temat: Re: szczoteczka elektryczna
Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-04 09:05, sk napisał(a) :
> Witam,
>
> Jaka lepsza dla 1 osoby - zasilana czy na baterie (2 paluchy)?????
> Jaka jest mniej więcej żywotność baterii np. duracell przy myciu zębów 2 razy
> dziennie?
Z doświadczenia mojego dziecka powiem Ci, że dobre baterie alkaliczne,
np Duracell właśnie, starczają co najmniej na 2-3 miesiące. Potem już
szczoteczka kręci się wyraźnie wolniej i pora wymienić.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu

1. Data: 2004-11-04 09:13:22

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sk" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziennie? Naprawdę mam dylemat, ma to być szczoteczka tylko dla dziecka,
> różnice cen pomiędzy tymi dwoma modelami są bardzo duże (sieciowe-

Szczoteczki na baterie nie maja wymiennych koncowek. Kosztuja ok.
15zl+baterie. Przy tych na siec odpadaja baterie, chociaz koncowki tez sa
w podobnej cenie. Kiedys we Wroclawiu w Media Markt kupilam sieciowa
Brauna za 50zl. Sluzy na razie chyba rok. Mamy ja na 4 osoby, wiec uzywana
jest czesto. Jesli kupisz dla dziecka, sama tez mozesz uzywac, bo czuc
roznice po umyciu zwykla a elektryczna.
Raczej obstawalabym za sieciowa, bo raz uzyjesz - bedziesz uzywac zawsze
:-)

Pozdrawiam
Ann

1. Data: 2004-11-04 09:20:41

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Raczej obstawalabym za sieciowa, bo raz uzyjesz - bedziesz uzywac zawsze
> :-)

I jest praktycznie niezniszczalna. Wymienia sie tylko wibrujace szczotki po
3-4 miesiacach uzywania.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-04 09:25:12

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> I jest praktycznie niezniszczalna. Wymienia sie tylko wibrujace szczotki
> po
> 3-4 miesiacach uzywania.

Nie praktycznie, niestety. Nasza po 2 latach przestała kręcić:( Poszła w
kosz, a zostały 3 nowe nieużywane końcówki, więc planujemy zakup nowej, bo
po ręcznej jakieś zęby niedomyte:)

Agata

1. Data: 2004-11-04 10:08:48

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Nov 2004 09:05:56 +0100 I had a dream that sk <s...@a...pl> wrote:
> [...]
> bateryjne - ok. 50 zł)Jeśli ma ktoś doświadczenie w tym zakresie proszę o

A nie lepiej kupić model na baterie i stosować akumulatorki?

1. Data: 2004-11-04 11:16:18

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zł,
> bateryjne - ok. 50 zł)Jeśli ma ktoś doświadczenie w tym zakresie proszę o

Miałem kiedyś sieciową Philipsa (4 wymienne końcówki) i używanie tego
przez 3 osoby (ja + 2 dzieci, bo żona jest tradycjonalistką)
było bardzo upierdliwe.
Po jakichś 2 latach wrzuciłem toto do szafy i kupiłem 3 szczoteczki
Oral-B Crossaction Power po ok. 25 PLN sztuka. Szczoteczki są małe,
zgrabne, zasilane 1 baterią R6, wymienne końcówki (soft i medium).
A ponieważ mam dużo akumulatorków i ładowarkę, to problem zasilania
w ogóle nie występuje.

Witek

1. Data: 2004-11-04 11:41:35

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witek" <w...@e...com.pl> wrote in message

> Miałem kiedyś sieciową Philipsa (4 wymienne końcówki) i używanie
tego
> przez 3 osoby (ja + 2 dzieci, bo żona jest tradycjonalistką)
> było bardzo upierdliwe.

A na czym polegała upierdliwość???
Bo jakoś sobie nie wyobrażam, żeby szczoteczka akumulatorowa
odstawiana na ładowarkę mogła być bardziej upierdliwa od czegoś, w
czym trzeba regularnie baterie zmieniać.

J.

1. Data: 2004-11-04 11:50:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> napisał(a):

> A nie lepiej kupić model na baterie i stosować akumulatorki?

To wtedy trzeba kupić jeszcze ładowarkę i akumulatorki. (O ile się przez
przypadek nie posiada.) Ja za mojego sieciowego Brauna dałam circa 85 PLN,
koszt robi się zbliżony...

JoP

1. Data: 2004-11-04 11:56:11

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Nov 2004 11:50:49 +0000 (UTC) I had a dream that Jolanta Pers
<j...@g...pl> wrote:
> To wtedy trzeba kupić jeszcze ładowarkę i akumulatorki. (O ile się przez
> przypadek nie posiada.) Ja za mojego sieciowego Brauna dałam circa 85 PLN,
> koszt robi się zbliżony...

Ładowarka się przyda do ładowania akumulatorków od walkmana, aparatu
cyfrowego itp - może już jest w domu.
A ze szczoteczką na baterie można chodzić po domu, nie mówiąc już o
wzięciu pod namiot.

Inox - zarysowania
Zaparowane okna
plamy na fudze w lazience