Wykadzina. Jeżeli tak to jaka?

1. Data: 2004-11-04 08:45:31

Temat: Wykadzina. Jeżeli tak to jaka?
Od: "Krystyna Zacharzyska" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i proszę o radę.

Mam w mieszkaniu położone gumoleum na klej.
Czy muszę zrywać to gumoleum przed położeniem wykładziny czy nie ???
I jaką wykładzinę najlepiej położyć na filcu czy bez?

Za każdą odpowiedź z góry dziękuję.

1. Data: 2004-11-04 09:01:54

Temat: Re: Wykadzina. Jeżeli tak to jaka?
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Zacharzyska napisał(a):

> Witam wszystkich i proszę o radę.
>
> Mam w mieszkaniu położone gumoleum na klej.
> Czy muszę zrywać to gumoleum przed położeniem wykładziny czy nie ???

Ja bym zerwał.

> I jaką wykładzinę najlepiej położyć na filcu czy bez?

A to zależy od tego, czy szanujesz ciepło i chcesz tłumić neico hałas z
dołu.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-11-04 10:01:58

Od: Snap <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Zacharzyska wrote:
> [...]
> Czy muszę zrywać to gumoleum przed położeniem wykładziny czy nie ???
> I jaką wykładzinę najlepiej położyć na filcu czy bez?

Jesli to gumoleum jest rowne, to bym nie zrywal...
Co do wykladziny, to zdecydowanie polecam na filcu, jest nieco drozsza
ale i ciplejsza i sprawia wrazenie solidniejszej.

Pozdrawiam,
Piotr

szczoteczka elektryczna
Inox - zarysowania