szesciokatna terakota

1. Data: 2003-07-03 16:36:16

Temat: szesciokatna terakota
Od: "Grzegorz Nikiel" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam płytek nieglazurowanych w formie sześcianów o wielkości ok. 1 cala
mniej więcej takich jak w linku ponizej:
https://www.crafthome.com/subsidiarypages/hextiles/w
hitehextiles.htm

Czy ktoś wie gdzie w Polsce można takie płytki kupić.
Ewentualnie mogą byś płytki o kształcie kwadratowym

1. Data: 2003-07-04 07:44:35

Temat: Re: szesciokatna terakota
Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy chodzi Ci o mozaikę, takie ok 2*2cm, kwadratowe widziałem w
sklepie pod Warszawą. Były w różnych kolorach i odcieniach, o ile pamiętam
ok. 160 PLN, za m2.
Marek.

1. Data: 2003-07-04 07:53:20

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz pisze:

> Szukam płytek nieglazurowanych w formie sześcianów o wielkości ok. 1 cala
> mniej więcej takich jak w linku ponizej:

Szukasz najwyrazniej plytek o ksztalcie szesciokata a nie w formie szescianow.
Roznica zasadnicza.

1. Data: 2003-07-05 03:56:18

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie gdzie w Polsce można takie płytki kupić.
> Ewentualnie mogą byś płytki o kształcie kwadratowym

Mnie przychodzi do glowy Bartycka w Warszawie (wystawa budownictwa i mnostwo
sklepow wykonczeniem i roznosciami). Szesciokatne nie rzucily mi sie w oczy,
ale akurat czego innego sukalam. Ale np. okragle (tak i groszek srednicy ok
2 cm) byly, to moze i szesciokatne znajdziesz.

pozdrawiam
Julita

Co myślicie o meblach Black-Red-White?
Zlewozmywak z IKEA