szklane dzrwi szafy - podklejenie?

11. Data: 2007-02-01 12:07:38

Temat: Re: szklane dzrwi szafy - podklejenie?
Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <epsegg$uq6$1@news.onet.pl> ewka
pisze, co następuje...

> Lustro w naszej szafie okazalo sie calkiem mocne, moja psinka wystraszyla
> sie kiedys swojego odbicia i zaatakowala lustro z calym impetem, huknelo,
> lustro sie wygielo w te i z powrotem, i nadal jest cale. Nie sadze, by
> dziecko mialo wiecej sily, nawet jesli by w nie uderzylo w rozbiegu.

pies nie weźnie i nie piźnie w lustro metalowymi kluczami i średnim
metalowym samochodzikiem ;p

pzdr, szadok
--
przy odpowiadaniu na priv usuń cyfry z mojego adresu
"To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami"

12. Data: 2007-02-01 12:09:36

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> lustro sie wygielo w te i z powrotem, i nadal jest cale. Nie sadze, by
> dziecko mialo wiecej sily, nawet jesli by w nie uderzylo w rozbiegu.

pies nie weźmie i nie rzuci w lustro metalowymi kluczami i średnim

13. Data: 2007-02-01 12:30:09

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szadok" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości <epsegg$uq6$1@news.onet.pl> ewka
> pisze, co następuje...

> pies nie weźmie i nie rzuci w lustro metalowymi kluczami i średnim
> metalowym samochodzikiem ;p

Od kiedy to dziecku daje sie klucze do zabawy i metalowe przedmioty, jesli
jeszcze nie wie do czego sluza?

--
pozdr,
ewka

14. Data: 2007-02-01 12:33:16

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/1/2007 1:30 PM, ewka napisał(a):

> Od kiedy to dziecku daje sie klucze do zabawy i metalowe przedmioty, jesli
> jeszcze nie wie do czego sluza?

Zgaduję, że nie masz dzieci? :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

15. Data: 2007-02-01 12:43:55

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:epsmmc$j3n$3@sunflower.man.poznan.pl...

> Zgaduję, że nie masz dzieci? :-)

Jeszcze nie :) ale mam spory kontakt z dziecmi brata i poki byly male, nie
dostawaly zabawek, ktorymi moga nie tylko rozbic lustro czy cokolkwiek, ale
i sobie krzywde zrobic. Jak wiadomo dzieci lubia sie same poczestowac nowymi
zabawkami (np. kluczami), ale po to sie ma glowe, by je odpowiednio schowac,
zabezpieczyc, tak by jak i inne niebezpieczne dla nich rzeczy byly
nieosiaglane.

A co do wytrzymalosci lustra skoro jak juz pisalam psina potraktowala je jak
najgrozniejszego wroga, a jest to duzy piesek, sporo silniejszy ode mnie, to
dziecko nie ma wielkich szans na rozbicie takiej szyby.

--
pozdr,
ewka

16. Data: 2007-02-01 13:13:10

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
w wiadomosci news:r2m1s29apu5c6kn9cedciopk6dkpj0mdb7@4ax.com...
> wtam,
>
> mam w domu szafy wnekowe ze "szklanymi" drzwiami (lustra)

Mam w domu szafe z lustrzanymi drzwiami... To szklo jest juz naklejone na
jakas plyte. Serio masz samo zwykle lustro? jestes tego pewien?
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

17. Data: 2007-02-01 13:35:15

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <epsnab$srr$1@news.onet.pl> ewka
pisze, co następuje...

> Jeszcze nie :)
[..]
> [...]
> zabawkami (np. kluczami), ale po to sie ma glowe, by je odpowiednio schowac,
> zabezpieczyc, tak by jak i inne niebezpieczne dla nich rzeczy byly

/wesołość mode ON/
wtedy nudno jest ;p Wiesz... dziecko się słabo rozwija... żadne zabawki
grająco świecące nie nauczą dziecka tyle co klucze rodziców ;p
/wesołość off/

> A co do wytrzymalosci lustra skoro jak juz pisalam psina potraktowala je jak
> najgrozniejszego wroga, a jest to duzy piesek, sporo silniejszy ode mnie, to
> dziecko nie ma wielkich szans na rozbicie takiej szyby.

Wiesz co..? Nie znasz dzieci ;p
A przynajmniej ich nie doceniasz ;>

pzdr, szadok

18. Data: 2007-02-01 13:36:25

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Feb 2007 14:13:10 +0100, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Mam w domu szafe z lustrzanymi drzwiami... To szklo jest juz naklejone na
>jakas plyte. Serio masz samo zwykle lustro? jestes tego pewien?

obejrzalem sobie dokladnie - faktycznie w obu szafach z tylu jest juz
cos naklejone.
zwracam honor producentom szaf, bo jednak pomysleli o bezpieczenstwie
ludzi.

pozdarwiam,
Cyb

19. Data: 2007-02-01 13:37:14

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <epsp7u$3t0$1@news.onet.pl> Joanna Duszczynska
pisze, co następuje...

> Mam w domu szafe z lustrzanymi drzwiami... To szklo jest juz naklejone na
> jakas plyte. Serio masz samo zwykle lustro? jestes tego pewien?

są różne systemy. Są systemy dopasowane do montażu samych luster.
Zresztą poszukaj systemów drzwi przesuwnych "laguna". Mają niezłą stronę
- można zobaczyć co i jak jest montowane.

pzdr, szadok

20. Data: 2007-02-01 13:55:05

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zresztą poszukaj systemów drzwi przesuwnych "laguna". Mają niezłą stronę
> - można zobaczyć co i jak jest montowane.

Ale laguna to system montażowy do drzwi szklanych, takich co się je z
hartowanego szkła robi...
No chyba, że można samemu wpaść na pomysł, żeby tam zwykłe szkło dać... brrr
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

Wężyki przyłączeniowe kątowe?
dom "ocieplony" szlaka
Czym przeciac... wanne akrylowa ?
Ceny sprzetu AGD w roznych sklepach - spostrzezenia
Pralka Electrolux EWF16981W