szkoła gastronomiczna?

1. Data: 2004-07-29 15:49:01

Temat: szkoła gastronomiczna?
Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy orientuje się ktoś z Was czy istnieje jakieś studium czy też szkoła
gastronomiczna dla dorosłych w okolicach Wrocławia? Chodzi mi o taką szkołę,
gdzie np. mgr ekonomii może zdobyć zawód kucharza, gdyż gotowanie to jego
pasja...

Pozdrawiam,

Krzysztof
z ambicjami na szefa kuchni;)

2. Data: 2013-11-28 00:46:52

Temat: Re: szkoła gastronomiczna?
Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 29 lipca 2004 17:49:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
> gdzie np. mgr ekonomii może zdobyć zawód kucharza, gdyż gotowanie to jego

Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek opiekun
medyczny. Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa
http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

3. Data: 2013-11-28 08:32:43

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-28 00:46, o...@g...com pisze:

> [...]
http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

O-rzesz-ku..., nie wiem, co powiedzieć.

4. Data: 2013-11-28 09:42:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-11-28 08:32, obywatel Robson uprzejmie donosi:

> O-rzesz-ku..., nie wiem, co powiedzieć.

Może to, że dobry kucharz nie będzie wymagał opieki medycznej.

5. Data: 2013-11-28 13:59:50

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to, że dobry kucharz nie będzie wymagał opieki medycznej.

Albo zły kucharz pomoże swoim ofiarom, znaczy klientom ;)

prosta zupa z kurek
[P] Ciasto z cukinii
arepa
jaki kombiwar