szkola-korzystanie z wc

91. Data: 2006-09-17 18:07:52

Temat: Re: szkola-korzystanie z wc
Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
news:eef1us$8ph$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Sabada" <S...@o...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie o to chodzi, że szkoła to nie przedsiębiorstwo, a nauka
> kosztuje. I są to koszty zarówno w sensie kasy (np zakup pojemników na
> papier, z których nie da się wyjąć całej rolki), jak i w sensie zachodu
> (pilnowania, by po zniknięciu mydła pojawilo się nowe, uczenia dzieci
> higieny i ekologii).

I co z tego że szkoła nie jest przedsiębiorstwem? Dobre zarządzanie tu nie
obowiązuje? Po co takie bzdurne przykłady topienia papieru w ilościach
hurtowych?
Nie taka nauka ma kosztować. To chyba jasne.
Te koszty, które podajesz tutaj są zrozumiałe i sensowne zarówno w
przedsiębiorstwie jak i szkole.

92. Data: 2006-09-17 18:20:19

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabada" <S...@o...pl> wrote in message news:eek2nj$1j3$1@news.onet.pl...

> Ciekawe, że dziecku Miranki też coś takiego się przytrafiło...

COOOO??? Nigdzie nic takiego nie napisałam. Różne grzeszki mój syn ma na
sumieniu, i różne nieporadności mu się zdarzały, ale całej rolki papieru
nigdy do kibelka nie wrzucił. Sama mu też nie wpadła. Zmyślacie, koleżanko:)
Anka

93. Data: 2006-09-17 20:06:45

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:eek2nj$1j3$1@news.onet.pl>
Sabada <S...@o...pl> pisze:

> -skoro wszystko przyrównujesz do siebie to cóż .... a dopiero
> przyganiałaś mi z powodu mojego spojrzenia na dzieci.....
> Tylko Twoje odczucia i doświadczenia życiowe są jedynie słuszne?

Kobieto, czy ja coś takiego powiedziałam?
Prosiłam Cię tylko o opisanie takiej sytuacji, bo_mnie_jest trudno ją sobie
wyobrazić, z tego prostego powodu, że _mnie_się ona nigdy nie zdarzyła i nie
byłam świadkiem, by zdarzyła się komukolwiek w mojej obecności.
Czy to nadal jest niezrozumiałe?

--
Nixe

94. Data: 2006-09-17 20:08:10

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:eek2fp$rb$1@news.onet.pl>
Sabada <S...@o...pl> pisze:

> -to również...

Tak, oczywiście, masz rację.
Właściwie to mogę przyjąć, że defaultowo tylko Ty masz i będziesz miała
zawsze rację.
Chyba będzie prościej, nie sądzisz?

--
Nixe

95. Data: 2006-09-17 20:54:57

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Tak, oczywiście, masz rację.
> Właściwie to mogę przyjąć, że defaultowo tylko Ty masz i będziesz miała

-i nawzajem....

96. Data: 2006-09-17 20:56:14

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "Sabada" <S...@o...pl> wrote in message news:eek2nj$1j3$1@news.onet.pl...

Zmyślacie, koleżanko:)

-nieeeeee, to wypadek przy pracy :-)

97. Data: 2006-09-17 21:13:00

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:eek2nj$1j3$1@news.onet.pl>
> Sabada <S...@o...pl> pisze:

- w tej odnodze rzecz dotyczyła młodszych dzieci (przedszkolnych) i sytuacji
w przedszkolu, gdzie środki czystości znajdują się w
miejscachogólnodostępnych i przedszkolaki nie niszczą ich nagminnie.
Napisałam, że owszem jest to wynik wypadku, albo samotnych eksperymentów, a
nie działania zorganizowanego, grupowego.
Wypadek może wyglądać następująco: Maluch po.... wstaje - wyobraź sobie, że
dziecko wstaje i zdejmuje rolkę z wieszaczka, odwraca się zagląda do muszli
(każdy dzieciak zajrzy do muszli) i rolka mu wypada. Parę takich wpadek
było. I naprawdę nie trzeba bujnej wyobraźni, żeby sobie taką sytuację
wyobrazić.
Nawet bez szczegółowego opisu.

98. Data: 2006-09-17 21:19:38

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:eekdon$8l2$1@news.onet.pl>
Sabada <S...@o...pl> pisze:

> [...]
> wypada. Parę takich wpadek było. I naprawdę nie trzeba bujnej
> wyobraźni, żeby sobie taką sytuację wyobrazić.

Być może, choć dla mnie to akurat jest dość trudne.
Może dlatego, że nigdy nie wstawałam (i nie wstaję), by sięgnąć ręką do
papieru na wieszaczku.
Może dlatego, że nigdy nie zdejmowałam (i nie zdejmuję) rolki z wieszaczka
(musiałabym najpierw rozebrać wieszaczek na części pierwsze), a gdy niekiedy
papier leżał luzem, to może w końcu dlatego, że nie byłam_każdym_dzieckiem i
nie odwracałam się i nie zaglądałam do muszli, jak to uroczo określiłaś "po
...".
Tym niemniej dziękuję za wyczerpujący opis. W końcu! Czuję się
usatysfakcjonowana :)

--
Nixe

99. Data: 2006-09-17 21:52:20

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:eekdon$8l2$1@news.onet.pl>

> Być może, choć dla mnie to akurat jest dość trudne.
> Może dlatego, że nigdy nie wstawałam (i nie wstaję), by sięgnąć ręką do
> papieru na wieszaczku.

- małe dziecko - nawet jeżeli korzysta z muszli dla dzieci - czuje się
niepewnie, a nieraz nie dostaje nogami do podłogi. Dlatego sięgając do
papieru w niepewnym położeniu woli po prostu wstać.

> Może dlatego, że nigdy nie zdejmowałam (i nie zdejmuję) rolki z wieszaczka
> (musiałabym najpierw rozebrać wieszaczek na części pierwsze),

-różne są wieszaczki....

a gdy niekiedy > papier leżał luzem, to może w końcu dlatego, że nie
byłam_każdym_dzieckiem i nie odwracałam się i nie zaglądałam do muszli, jak
to uroczo określiłaś "po

Od wieków istnieje literatura, poezja, itp. Ludzie czerpią w różny sposób z
doświadczeń innych, dowiadują się o życiu innych. Pomaga to wyobrazić sobie
sytuacje w jakich nie mieliśmy udziału. Nie można wszystkich przyrównywać do
siebie i swoich doświadczeń życiowych. ;-)

spuszczałaś wodę z zamkniętymi oczami? nie spojrzawszy nigdy na "efekt"
:-)))) Dzieciaki obierają przeróżną kolejność czynności - np. najpierw
biorą do ręki rolkę, potem spuszczają wodę, a potem odrywają papier - może
zdarzyć się wypadek?

> Tym niemniej dziękuję za wyczerpujący opis. W końcu! Czuję się
> usatysfakcjonowana :)

-miło mi :-)

100. Data: 2006-09-18 10:29:54

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-14 10:12:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> Jakoś nie chce mi się wierzyć. Z pewnością jest to podyktowane
> możliwością dowalenia kary. Lokale gastronomiczne są sprawdzane, z tego
> co wiem, bez żadnego uprzedzenia, bo im w razie czego mogą dać mandat.

Lokale gastronomiczne tez maja zapowiedziane kontrole, ale za taka opcję
płaci sie kontrolerom zawartościa koperty.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Pisanie wypracowań (klasa II podstawówki)
Odrabianie lekcji i poprawianie błędów
jaki prezent
przedszkole - j.niemiecki
eunuresis nocturna u dorosłych