szkola-korzystanie z wc

21. Data: 2006-09-14 15:34:04

Temat: Re: szkola-korzystanie z wc
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:kxnk9t8it6t3$.1rnrz1v22y3i0$.dlg@40tude.net>
PASIK <p...@g...pl> pisze:

> Fajne doświadczenia w pierwszych dniach.

Dlatego ja Martynie zawsze pakuję paczkę chusteczek jednorazowych do spodni
lub bluzy.
U nas problem papieru występuje rzadziej, ale też się zdarza, że nagle go
zabraknie, a sprzątaczki zauważają ten fakt dopiero po dwóch dniach.

--
Nixe

22. Data: 2006-09-14 15:59:08

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nasz standart toaletowy..
> Oczywiście papieru brak, mydła w podajniku również, ręczników też.

Czy to rzeczywiście standard w szkołach? Jakoś mi się wierzyć nie chce,
biorąc pod uwagę, że w naszym przedszkolu papier wisi normalnie w kabinach,
mydło leży na umywalce, papierowe ręczniki w podajniku. Maluchom zwykle
któraś z pań pomaga, ale już średniaki i starszaki mają łazienkę wspólną, na
końcu korytarza, chodzą do niej same, a jednak topienie calych rolek papieru
i pożeranie mydła nie jest na porządku dziennym. To niby co - cztero, pięcio
i sześciolatki potrafią, a starsze dzieci już nie???

pozdrówka
Karolina

23. Data: 2006-09-14 16:12:42

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Carol" <c...@c...pl> wrote in message

> To niby co - cztero, pięcio
> i sześciolatki potrafią, a starsze dzieci już nie???

Odwrotnie. Młodszym JESZCZE takie głupie, grupowe, pomysły do głów nie
przychodzą.
Anka

24. Data: 2006-09-14 16:13:31

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

>... Jak
> to jest u Was rozwiazane?

Kurczę, tak czytam Wasze wypowiedzi i dochodzę do wniosku, że nasza szkoła
raczej nie wywiązuje się z zadania...Czystość nasze dzieci zachowują tylko i
wyłącznie dzięki nam, rodzicom, bo drugi rok z rzędu pierwszego dnia pani
oznajmia tylko: proszę pamiętać o przynoszeniu......A ponieważ zależy mi,
żeby Weronika nie siadała bezpośrednio na desce-noszę ręczniki papierowe (no
i oczywiście do wycierania rąk), żeby miała się czym podetrzeć-noszę papier
i żeby miała jak umyć ręce-noszę mydło z dozownikiem. Te rzeczy leżą w
klasie i dzieci biorą, jak wychodzą do toalety. Okazuje się, że jestem po
prostu jeleniem, bo środki higieny powinna zapewnić szkoła?

Acha, ryzę papieru do ksero raz na semestr też dostarczam, jakby się ktoś
pytał :)

--
Orka
Gdańsk

25. Data: 2006-09-14 16:28:36

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Acha, ryzę papieru do ksero raz na semestr też dostarczam, jakby się ktoś
> pytał :)

My tez:-) Co najciekawsze, kazali nam przyniesc 4 rolki recznikow
papierowych i 2 rolki papieru toaletowego na osobe a lazience tych rzeczy
nie ma. Widzialam jak pani wozna to wszystko pare dni temu gdzies wynosila,
myslalam ze bedzie w toalecie, ale nie ma. Na cale szczescie w srode jest
zebranie wiec porusze temat papierowo-recznikowo-toaletowy.

Marta + chlopcy

26. Data: 2006-09-14 17:07:18

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Sep 2006 17:34:04 +0200, Nixe napisał(a):

> U nas problem papieru występuje rzadziej, ale też się zdarza, że nagle go
> zabraknie, a sprzątaczki zauważają ten fakt dopiero po dwóch dniach.

Dlatego ja jestem zadowlona z opcji- papier dostępny w sali, wtedy wiem
kiedy się kończy i zabieram od pani woźnej.
--
Elżbieta

27. Data: 2006-09-14 17:12:52

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Sep 2006 18:13:31 +0200, Orka napisał(a):

> Okazuje się, że jestem po
> prostu jeleniem, bo środki higieny powinna zapewnić szkoła?

Do tej pory było tak, że paier był w toalecie, natomiast ręczniki dzieci
przynosiły, albo kupowałam z pieniędzy klasowych. A potem stwierdziłam, że
skoro tego papieru nie ma w toaletach, bo często ląduje w kibelku, to
przecież mogę go mieć w sali zamiast posyłać dzieci na korytarz tam gdzie
wisi ogólnodostępna szpula. Ręczniki też zaczęłam pobierać od woźnej, nie
zaprotestowała, więc już rodzice nie przynoszą.

> Acha, ryzę papieru do ksero raz na semestr też dostarczam, jakby się ktoś
> pytał :)
Ryzę papieru ksero kupuję z pieniędzy klasowych, szkoła daje nam na
kserowanie dokumentów służbowych, ale już kserówki dla dzieci to na
klasowym papierze trzeba.

--
Elżbieta

28. Data: 2006-09-14 19:32:15

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
Naprawdę nauczyciele nie mogą dzieci w czasie przerwy
> dopilnować, żeby nie wrzucały całych rolek do sedesu?

-tzn. za każdym dzieckiem wejść do kabiny?

One w pojedynkę nie
> rozrabiają, tylko grupowo, czyli w czasie przerw.

- powinnam tu napisać: buhahahahahahaha

29. Data: 2006-09-14 19:37:37

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwrotnie. Młodszym JESZCZE takie głupie, grupowe, pomysły do głów nie
> przychodzą.
> Anka

-przychodzą, przychodzą, tylko jeszcze nie tak nagminnie. I nie są grupowe
wbrew pozorom. To raczej samotne eksperymenty lub zwykłe wypadki kiedy
dziecku wpadnie rolka do muszli.

30. Data: 2006-09-14 19:46:34

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabada" <S...@o...pl> wrote in message news:eecanu$oea$1@news.onet.pl...
> [...]
> Naprawdę nauczyciele nie mogą dzieci w czasie przerwy
>
> -tzn. za każdym dzieckiem wejść do kabiny?

Oj, to Ty mało jeszcze wiesz o dzieciach....
Anka

Pisanie wypracowań (klasa II podstawówki)
Odrabianie lekcji i poprawianie błędów
jaki prezent
przedszkole - j.niemiecki
eunuresis nocturna u dorosłych