szmatki na słoikach

31. Data: 2006-08-18 20:11:46

Temat: Re: szmatki na słoikach
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyłapuję wady i zalety jednych i drugich. Podobnie z urządzeniami.
> Przepisy - lubię tradycyjne jedzenie.
> Ilość - dużo jadałem - nie umiem ugotować (jeszcze tego nie robilem) w
> garnkach poniżej 3-5 litrów.
> Z wyłączeniem kaszki manny dla dzieci, kisielu, budyniu czy sosu...
> Przetwory - dużo na jeden raz - śliwki czy agrest "dochodzą" w tym jednym
> prawie czasie...
> Mam do tego gary 35 - 50 litrów. Beczki duże - posyłam dzieciom do UK ogórki
> kiszone i kapustę - własnego przerobu - w bańkach 35 lub 55 litrowych... Nie

Przestań,bo sie rozpłaczę maria

32. Data: 2006-08-19 02:22:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maria" <b...@o...pl> wrote in message

da się kisić "na raty"...

> Przestań,bo sie rozpłaczę maria

A co w tym takiego mokrego?

33. Data: 2006-08-19 05:46:03

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co w tym takiego mokrego?

Jesteś niezniszczalny :-) maria

34. Data: 2006-08-19 09:22:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maria" <b...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> A co w tym takiego mokrego?

Jesteś niezniszczalny :-) maria

Urwis jo se urwis, powiadajom ludzie
Ale za urwisa, śwarne dziwce pójdze. Hej!

35. Data: 2006-08-20 16:04:57

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Na reklamach szmatki na słoikach wyglądają tak retro... :-))
No, fajnie wyglądają. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem
"założenia" takiej prztworowej półki w kuchni - tylko do celów
dekoracyjno-nastrojowych. Pasowałaby do mojej kaflowej kuchni i
przyszłej makatki nad nią z wyhaftowanym niebieską nitką napisem w
stylu "Co ja ugotuję, mężowi smakuje" itp :-)

36. Data: 2006-08-20 16:33:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
> przyszłej makatki nad nią z wyhaftowanym niebieską nitką napisem w
> stylu "Co ja ugotuję, mężowi smakuje" itp :-)

Musisz takie transparenta wieszać, żeby mąż uwierzył, że smakuje? ;-)

BTW to się strasznie musi kurzyć...

Qra

37. Data: 2006-08-20 18:16:09

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Musisz takie transparenta wieszać, żeby mąż uwierzył, że smakuje? ;-)

do gotuje jest rym "zwymiotuje"
d.

38. Data: 2006-08-20 18:19:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica napisał(a):

s.com...

> do gotuje jest rym "zwymiotuje"
> d.

Makatki, monidła - czas odległy ale jakze piękny w swej prostocie.
:-)
pozdr. Jerzy

39. Data: 2006-08-20 22:28:11

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):
> Makatki, monidła - czas odległy ale jakze piękny w swej prostocie.
Jasne. I biegł znacznie wolniej. Chcę mieć chociaż tę iluzję,
gdy wracam z zatłoczonej ulicy-mrowiska do mojego cichego domu...
Widzę, że Ty to czujesz :-)
A wiesz, z tym monidłem to super pomysł. Muszę tylko popracować w
Photoshopie, zrobić "na szaro" i "fotozmontować" jakieś portrety -
mój i męża - domalować im rumieńce i gotowe! A szukałam jakiegoś
obrazka do sypialni nad łóżko, no to mam :-)))

40. Data: 2006-08-20 22:36:34

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica napisał(a):
> [...]
Wszystko, co oświadczam, lubię mieć na piśmie ;-) w dwóch
egzemplarzach. Makatki też będą dwie.
> do gotuje jest rym "zwymiotuje"
Nie pasuje mi to na drugą makatkę.

z cyklu co przywieśc jadąc ....do BUłgarii
ZNOWU KANIE...
Ajwar gorzki - tak ma byc?
_Dobra_ herbata - czy jest jeszcze jakaś nadzieja ? :-(
Chleb - pieczenie