szparagi

1. Data: 2003-05-21 13:00:47

Temat: szparagi
Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinienem sie cieszyc, a jest mi smutno i naszla mnie nostalgia.
Kupilem 8 peczkow szparagowej rozkoszy po 2zl z malutkim haczykiem za
peczek. Znajac ceny szparag (ów?) w krajach UE w szczycie sezonu na nie
obawiam sie ze juz za rok podskoczą te ceny conajmniej o 100%.

Zegnajcie peerelowe tanie szparagi, Adio, tanie szparagi ! Bede za Wami
tęskinić ;-)

Wasz skrytożerca J. ;-)

1. Data: 2003-05-21 13:26:10

Temat: Re: szparagi
Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <jurdag@....o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> peczek. Znajac ceny szparag (ów?) w krajach UE w szczycie sezonu na nie
> obawiam sie ze juz za rok podskoczą te ceny conajmniej o 100%.

i tak szczesciarz z Ciebie - po 2 zł z hakiem za peczek? Marzenie - u mnie w
warzywniaku pod blokiem po 7 (slownie: SIEDEM) zl za peczek... a ostatnio to
moich ulubionych zielonych nawet nie ma :-(

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-05-21 13:27:40

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:
> [...]
> obawiam sie ze juz za rok podskoczą te ceny conajmniej o 100%.
>
> Zegnajcie peerelowe tanie szparagi, Adio, tanie szparagi ! Bede za Wami

A Ty znow chcesz burze wywolac? ;-)
A w UE szparagi chyba takie drogie nie sa, co? Wiem ze we
Wloszech to tanie bylo rok temu jak u nas koperek ;)

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-21 13:31:23

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> A Ty znow chcesz burze wywolac? ;-)

No jasne, jestem burzmanem hehe ;-))

> A w UE szparagi chyba takie drogie nie sa, co?

No wiec z tego co ogladalem byly drozsze o 100 procent. Tyle ze nie we
Wloszech a holenderskim zaglebiu szparagowym ...

J. ( Przezyje te szparagi jakos....hehe )

1. Data: 2003-05-21 13:37:46

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy od czasu kiedy je kupujesz i jakosci. Na poczatku sezonu u mnie
(Niemcy, Dolna Saksonia) kosztowaly nawet 8 Euro za kilo i wiecej, teraz sa
juz od 4 Euro. Pewnie pod koniec sezonu znow pojda w gore.

Monika

1. Data: 2003-05-21 13:46:02

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> Bardzo mozliwe, moze ja sie myle ale wydaje mi sie ze w UE
> ceny tez sa zroznicowane...czy nie?

Mam taką cichą nadzieję ;-)

J ;-)

1. Data: 2003-05-21 13:48:05

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> No jasne, jestem burzmanem hehe ;-))
To dlatego codziennie burze mam? a grrrrr jamnik sie moj boi!

1. Data: 2003-05-21 14:05:32

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> Mam taką cichą nadzieję ;-)
>
> J ;-)

No ja tez, ale wydaje mi sie ze tak wlasnie jest.
Na pewno miedzy Wlochami a Francja jest roznica bo to wiem z
wlasnego doswiadczenia. A z doswiadczenia mojej kolezanki
wiem ze Portugalia mimo UE jest dosc tanim krajem.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-21 17:55:44

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> Mam taką cichą nadzieję ;-)

widac kto nie dostal broszurki sygnowanej przez a.kwasniewskiego.
ceny w roznych krajach sie roznia, w niektorych nawet bardzo.
niestety nie przytocze cytatu, bo mnie niektore wypowiedzi tak wkurzyly, ze
az ja wywalilam na makulature! "ceny zywnosi wcale nie wzrosna tak bardzo
jak niektorzy mowia"... jasne, ze sa tacy co przesadzaja w droga strone,
ale wolalabym bardziej obiektywne i szczegolowe wypowiedzi.

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-05-21 17:56:31

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wrote:
> Zalezy od czasu kiedy je kupujesz i jakosci. Na poczatku sezonu u mnie
> (Niemcy, Dolna Saksonia) kosztowaly nawet 8 Euro za kilo i wiecej, teraz sa
> juz od 4 Euro. Pewnie pod koniec sezonu znow pojda w gore.

hm, u nas sie na peczki sprzedaje.. ciekawe ile waza.
a za ile sie sezon konczy?

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl