szpinak

11. Data: 2006-01-18 18:58:16

Temat: Re: szpinak
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie tez naszło ostatnio na szpinak i właśnie jutro bede robić Ravioli z
nadzieniem szpinakowo-twarogowym. Przepis pochodzi z Kolekcji Dobrej Kuchni

27 dag maki
3 jajka
6 łyżek oleju
50 dag mrożonego szpinaku
1 mała cebula
1 łyżka margaryny
15 dag twarogu
sól, pieprz
szczypta gałki muszkatołowej
1 białko
2-3 pomidory

Z mąki , jajek, 2 łyżek oleju i szczypty soli przygotowac ciasto. Odstawić na 30
min. Szpinak rozmrozić. Cebule pokroić w kostkę i zeszklić na margarynie. Dodać
szpinak i dusić ok. 2 min.Następnie dodać pokruszony twarożek, doprawić solą,
pieprzem i gałką. Ciasto cienko rozwałkować i przekroić. Na jednym płacie ciasta
układac co 4 cm porcje farszu. Ciasto między nadzieniem posmarować rozmąconym
białkiem. Przykryć drugim płatem ciasta i lekko docisnąć. Szklanką lub foremką
powycinać pierożki i gotować we wrzącej wodzie ok. 5 min. Pomidory sparzyć,
obrać ze skórki, pokroić w kostkę, poddusić na reszcie oleju i doprawić do
smaku. Pierożki podawać z pomidorami, udekorowane listkami bazylii.
Eavioli można polać stopionym masłem i posypac parmezanem

12. Data: 2006-01-20 09:04:38

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smaku. Pierożki podawać z pomidorami, udekorowane listkami bazylii.
> Ravioli można polać stopionym masłem i posypac parmezanem

Ojej. Dobre to było.Moja rodzina nienawidzi szpinaku a to, to zjedli ze smakiem.
Mąż to nawet nie zauważył że szpinak zjadł

czy chcesz zarabiac w internecie?
sztućce
chorizo
Jak uratować przesolony bigos ?