szpinak dnia nastepnego:-)

1. Data: 2002-10-23 11:38:44

Temat: Re: szpinak dnia nastepnego:-)
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ Skorupscy"
> Zostalo mi z wczorajszego obiadu troche szpinaku (ciapowaty i czosnkowy;).
> Zal mi go wyrzucic i pomyslalam, ze moze zrobie jakas zapiekanke z
> makaronem, warzywami i tymze szpinakiem. Ale kompletnie nie mam pomyslu,
jak
> to zrobic? Wymieszac ten szpinak z makaronem? Polozyc na wierzch? Albo
moze
> jakos inaczej wykorzystac?

Może zamiast pomidorow do lasagni (płat, szpinak, ser i tak w kolko)?
Asia

1. Data: 2002-10-23 11:43:13

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Może zamiast pomidorow do lasagni (płat, szpinak, ser i tak w kolko)?
> --
> Pozdrawiam
> Asia

Tylko ze nie mam go az tyle, zeby wystarczylo do lasagne:(

1. Data: 2002-10-23 11:43:25

Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> to zrobic? Wymieszac ten szpinak z makaronem? Polozyc na wierzch? Albo

Ja bym pomieszala z tlustym bialym serem, odrobina fety, startym zoltym i
jajcem. Nadaje sie i do lasagne i do canelloni, a Maklowicz robil kiedys
taka babke wielkanocna z makaronowego ciasta z tym nadzieniem.

misiorek :o)

m...@p...onet.pl
m...@a...katowice.pl

1. Data: 2002-10-23 12:12:16

Od: "MW" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym pomieszala z tlustym bialym serem, odrobina fety, startym zoltym i
> jajcem.

Jak juz jest ten farszszserowy to go na goraco zawsze z ryzem tez moze byc
czy tylko makaron?

Megi

1. Data: 2002-10-23 12:25:09

Od: "MW" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MW" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> Jak juz jest ten farszszserowy to go na goraco zawsze z ryzem tez moze byc
> czy tylko makaron?

Przepraszam napisalam tak nie jasno ze sama siebie nie potrafie rozczytac,
wiec jeszcze raz:

1) Czy do takiego farszu serowo-szpinakowego nadaje sie tylko makaron w
postaci lasagne lub canelonni czy moze byc ryz ?
2) Czy taki farsz podajemy tylko na goraco ?

1. Data: 2002-10-23 12:31:38

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może tak wykorzystać jako nadzienie do kotletów mielonych , apetycznie to
wygląda, widziałam to w jednym przepisie z czasopism
Busia

1. Data: 2002-10-23 12:41:44

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MJ Skorupscy w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap61oa$om0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Zal mi go wyrzucic i pomyslalam, ze moze zrobie jakas zapiekanke z
> makaronem, warzywami i tymze szpinakiem. Ale kompletnie nie mam pomyslu,

moje dziecko po prostu robi kanapke ze szpinakiem i jajkiem na
twardo...zajada sie tym:-)

anya

1. Data: 2002-10-23 12:50:43

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anya" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:ap61oa$om0$...@n...tpi.pl...
> jak
>
> moje dziecko po prostu robi kanapke ze szpinakiem i jajkiem na

moje dziecko pewnie tez by zjadlo, ale ten szpinak musze wkomponowac w danie
obiadowo-kolacyjne na cieplo. Wykorzystam wiec pewnie przepis misiorka,
pomerdam szpinak z bialym serem i dodatkami (moze troche sera
smierdziucha-plesniucha dodam). A czy podam go z canelloni czy z lasagne to
jeszcze nie wiem, co bedzie w sklepie;)

Marta
p.s. ostatnio z wrodzonego lenistwa, zamiast panierowac filety z ryby
posypalam je ziolami, skropilam cytryna, dodalam troche masla i zawinelam w
folie do pieczenia. Po upieczeniu podalam z szybkim sosem koperkowym,
odsmazanymi na patelni plastrami ziemniakow i jakas surowka. Bylo pyszne.
Czasem lenistwo poplaca;)

1. Data: 2002-10-23 12:52:23

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ Skorupscy wrote:

> Tylko ze nie mam go az tyle, zeby wystarczylo do lasagne:(

to szkoda

bo pewnie nie starczy go też do tarty ze szpinakiem (plus serk ricotta)
to bardzo pyszne jedzonko....

ale może do omleta go wsadzić plus jakąś wędlinkę i żółty serek
takie lekkie jedzonko
akurat na dzisiejszy dzień
ewa

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

Niedzwiedzia przysluga
znacie przepis na
krazki cebulowe
Papryka duszona po węgiersku (leczo) /szybkowar
Marchew po mazursku/szybkowar