Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)

Data: 2017-08-21 23:02:55
Temat: Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Od: XL <i...@g...pl>

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> To ile? 12? I po 12 godzinach słaniał się na nogach?

Przed jazdą pracował. A potem jeszcze długo po niej.

> Nie bede ukrywał ze mi ulzyło.

A jak mnie! Pójście na swoje to najlepsza decyzja w życiu... zawodowym :-))

> Ale jaja
> Nie masz pracowników ,ale masz pracownika co ci pilnuje firme w czasie
> urlopu.

Fakt. Mąż to nie pracownik. No i ja też raczej nie.

> Smiesznie ale skoro to w waszym przypadku działa to spoko.
> Niemniej trudno mowic, ze to jakas recepta na biznes czy tym bardziej jakis
> uznany model zarzadzania czyms wiekszym niz samozatrudnienie.

Przeczytaj uważnie: _firma rodzinna_.
To firma, w której pracuje tylko najbliższa rodzina.

> [ciach xlkowe bzdety]

> Musisz go znaleźc i zapytac

Czyli jednak niekoniecznie.

> Rozumiem, ze masz dokładnie takie przeswiadczenie.

> Oczywiscie, jak zwykle, jak kulą w płot.
> To nie nerwy, to dosadnosc.

Aha!
No i dupa z argumentacji.//dosadność

> Pewnie jakbym zaczał prowadzic firme według Twojego modelu biznesowego to
> bym sie szybko dowiedział.

Nigdy nie prowadziłeś żadnej, to i tego nie poznasz.

Ależ znam.
Siebie i męża.
On jest moim, a ja jego - szefami :-)

i/z-regionu/a/prz

> Wypowiadasz sie na temat pracowników i o TYM nie masz zielonego pojecia bo
> nigdy nie zarzadzałas zadnym zespolem ludzi.

Obcych? Nigdy. Uchowaj Boże.

> :)
> Trzymaj sie cieplutko.

Wzajemnie.