Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)

From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Date: Mon, 21 Aug 2017 22:59:58 +0000 (UTC)
<X...@1...0.0.1>
<599b4a7f$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Przed jazdą pracował. A potem jeszcze długo po niej.

Sama widzisz ze sie czepiasz a tu chodzi o prosta zasade - nie jezdzi sie
jak sie jest zmeczonym. Chcesz ryzykowac własnym zyciem - prosze. Ale w
samochodzie ryzykujesz tez zycie innych.
I nie ma w tym nic pieknego - zwykła głupota.

> A jak mnie! Pójście na swoje to najlepsza decyzja w życiu... zawodowym
> :-))

No i jest nadzieja dla tych dzieci... ;-P

> Fakt. Mąż to nie pracownik. No i ja też raczej nie.

Jeszcze lepiej - jeden pilnuje firme a drugi jedzie na urlop.

> Przeczytaj uważnie: _firma rodzinna_.
> To firma, w której pracuje tylko najbliższa rodzina.

Wczesniej mowiłas - zadnych pracowników.
No chyba ze u was kazdy jest szef...

> Czyli jednak niekoniecznie.

Szybko ci poszło.

[ciach]

> Ależ znam.
> Siebie i męża.
> On jest moim, a ja jego - szefami :-)

Jak ta zaba...

i/z-regionu/a/p

> Obcych? Nigdy. Uchowaj Boże.

Ale mimo to wiesz lepiej - BRAWO!

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie