Re: szukam miłoścI

From: "YaANCeY" <p...@d...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: szukam miłoścI
Date: Tue, 1 Aug 2000 12:51:16 +0200

monika ziel wrote in message
<3...@p...arena.pl>...

>Mysle ,ze zdecydowanie inaczej - tu dziala "inna chemia", ale np. o
>przyjaciela tez bywamy np. zazdrosni (ninko!- wiem ,to bardzo zle! :)
>),jakiego wiec rodzaju mechanizmy nami kieruja?
>Przyjazn - dla mnie - to RODZINNE KONTAKTY z osobami
>niespokrewnionymi,mam tu na mysli wzajemne wsparcie i pomoc na co dzien
>(szczegolnie pomoc w ciezkich chwilach),dzielenie sie zyciem =
>radosciami, troskami... co jeszcze?

Juz napisalem w poscie ze definiowanie przyjazni jest zlym pomyslem. A oto
dlaczego:
1. Rodzinne kontakty - nie ma jednolitych rodzinnych kontaktow. Niektorzy
maja takie kontakty rodzinne ze nie mozna by bylo na ich wzorze zbudowac
przjazni.
2. Niespokrewnienie - Czy pokrewienstwo wyklucza przyjazn? Jednym z moich
najlepszych przyjaciol jest moj wujek.
3. Pomoc na co dzien - Dziwny warunek. Ludzie moga nie widziec sie dosc
dlugo i dalej byc przyjaciolmi.
4. Dzielenie sie zyciem, troskami, radosciami - Zauwaz ze meskie i zenskie
mono diady roznia sie stopniem "dzielenia sie". Piszesz z punktu widzenia
kobiety.

Pozdrawiam
YaANCeY