szukam odpowiedzi...

11. Data: 2000-05-08 07:43:35

Temat: Re: szukam odpowiedzi...
Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka napisał(a) w wiadomości: <3...@n...gov.pl>...
>slimaki maja duzo pasozytow...
>Dorota
No wlasnie...ze powtórze: ochyda!!!
Monika

12. Data: 2000-05-08 07:47:24

Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata J. napisał(a) w wiadomości: ...

>Pewnie do przyszłego roku. A tymczasem smaruj się olejkiem waniliowym
(takim
>do ciast). Nie cierpią tego.
>pozdrawiam
>Agata J.

Wiesz, że moj kochany tesciunio to samo proponował mi w sobote, ale nie
udalo nam sie takowego znalezc - i nawet by sie nie przydal - siedzielismy
w ogrodzie od 15 do 21 i nic nas nie chcialo gryzc, wczoraj tez nie
najgorzej, ale sza...zeby nie zapeszac
Monika

13. Data: 2000-05-08 07:48:25

Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka napisał(a) w wiadomości: <3...@n...gov.pl>...
>Na slimaki dobre sa ropuchy. ale chyba musialabys miec co najmniej
>kope...
>Dorota

jak do tej pory to u siebie w ogrodku znalazlam jedna mala, mizerna zabe...
Monika

14. Data: 2000-05-08 07:49:27

Temat: Odp: szukam odpowiedzi...
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Orłowska <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:uduR4.35598$O...@n...tpnet.pl...

> - ohyda, postanowiłam je jednak wyzbierać i wynieść na pola
> Monika

Pozdrawiam współcierpiącą. Zbieranie należy powtarzać. Należy też znaleźć
szczególnie ulubione przez ślimaki kryjówki. Jesteś pewna, że z pola nie
wrócą z powrotem?
Właśnie zeżarły mi część szałwi posadzonej do donic i postawionej na murku.
Ktoś to przypłacił życiem - trrrrach.

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2000-05-08 07:51:04

Temat: Re: szukam odpowiedzi... - jest odpowiedz
Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No i zaczyna ukladac sie rozwiazanie ..... trzeba nawiazac kontakt z Edyta
>Szajnog, ktora dla odmiany nie wie co zrobic ze swoimi ropuchami :))))
>Umowic sie, wyzbierac ropuchy i z zaskoczenia zdesantowac je na baze
>slimakow Moniki ;))))
>Co Wy na to? Dobry pomysl?
>--
>---=<< PaulCat >>=---
> p...@p...com.pl

Niczego sobie, tylko mam pytanie: jak juz te ropuchy zjedza te biedne chordy
slimakow, to czy ktos mi odstapi bociana? Bocian poszukiwany!!! - muszę sie
zabezpieczyc zawczasu... ;-)
Monika

16. Data: 2000-05-08 07:51:57

Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Na slady po "pogryzieniu" wyprobuj krem "Comarol", ok.5zl
>Jest skuteczny.Sprawdzilam.
>Pozdrawiam
>Ewa

Poszukam, sprobuje, dziękuję
Monika

17. Data: 2000-05-08 12:07:35

Temat: Re: Odp: szukam odpowiedzi...
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wrócą z powrotem?
>Właśnie zeżarły mi część szałwi posadzonej do donic i postawionej na murku.

Jak w Gliwicach dostane slimakiem bede wiedzial od kogo.
Pozdrawiam Juras

18. Data: 2000-05-09 19:20:02

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich i prosze o informacje:
> 1. jak się pozbyc mnostwa slimakow z mojego ogrodka (jak ide po trawie to
> słysze chrupanie skorupek, tak jest ich duzo), moze jakis preparat by
> pomogl?
Posyp je i teren wokół wapnem. Bardzo tego nie lubią. Takim w proszku.
Pozdrawiam Jerzy

19. Data: 2000-05-23 20:26:54

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sš muszki bolimuszki czyli tzw. meszki. Na to draństwo nie ma żadnej
metody.
> Będzie tak jeszcze ze dwa tygodnie. :-(((((((((
składam reklamację, jeszcze sa a dzisiaj 23 V.
Pozdrawiam Jerzy

20. Data: 2000-05-26 07:45:19

Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Podobno skutecznie jest posmarowac sie jakas dziecinna oliwka, ten zapach je
odstrasza, nie lubia tez zapachu, ktory wydziela skora po zarzywaniu
witaminy "B"
Kakulka
Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8gepi1$1cu$...@s...icm.edu.pl...