oczko wodne

1. Data: 2000-05-05 05:46:52

Temat: oczko wodne
Od: "DAMIAN WIENCZEK" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !

Mam bardzo duży problem z oczkiem wodnym (ok 7000litrów). Kiedy napuściłem
do niego wody była bardzo czysta, niestety w tej chwili to zwykła gnojówka i
nic więcej. Bardzo proszę o pomoc nie chciałbym instalować filtra gdyż jest
to ogródek działkowy i nie przebywam tam przez cały czas. Boję że mógłby
szybko zniknąć. Mam pytanie czy można zastosować jakiś środek nie szkodliwy
dla roślin i ryb.

Damian Wienczek

2. Data: 2000-05-08 20:25:25

Temat: Re: oczko wodne
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam bardzo duży problem z oczkiem wodnym (ok 7000litrów). Kiedy napuściłem
> do niego wody była bardzo czysta, niestety w tej chwili to zwykła gnojówka
podejrzewam, że zrobiłeś to oczko w zeszłym roku, poczekaj cierpliwie
jeszcze jeden sezon a w przyszłym roku będzie w porządku. Jaką wodą go
zasilasz, jakie rośliny w nim rosną, jak jest głębokie i jaka jest
powierzchnia lustra wody?
Pozdrawiam Jerzy

Kupię ciekawe rośliny - uzupełnienie.
Kupię ciekawe rośliny