Siem pochwale

1. Data: 2000-05-04 11:37:05

Temat: Siem pochwale
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede sie chwalic: takie cos (co by to nie bylo - jakis winobluszcz czy
czort wie), co juz prawie wogole mlodych pedow nie wypuszczalo i
wygladalo zalosnie (takie bylo zaniedbane) tak mnie wqrzylo, ze
postanowilam wyciac. Zostaly tylko kiqty dlugosci najwyzej 40 cm, ktore
mialy sluzyc jako wstepne podporki dla jakichs pnaczy. I mam mila
niespodzianke!!! Po takim cieciu z ziemi (od korzeni) wybuchlo cale
mnostwo mlodych pedow, a kiqtki zaczely w wielu miejscach pekac i
wypuszczac mlode listki. Pekam z dumy i ze szczescia, bo moze bede miec
na jesieni niezaplanowane upiekszenie balkonu czerwieniejacymi liscmi.
Martwie sie tylko, czy sie nawzajem nie "pogryza" z innymi pnaczami.
Jak sie dobrze rozwinie, to zrobie fotki i podesle na grupe :)

Pozdrawiam,
cale szczesliwe robactwo.