Re: Komary

1. Data: 2000-05-04 10:27:24

Temat: Re: Komary
Od: a...@b...gnet.pl (agora) szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilam w Starklu "pachnace zloto elfow" (po lacinie jakos tak: plectranthus ...)
- ponoc bardzo skuteczne. Moje rosliny sa jeszcze zbyt male, ale czekam cierpliwie i
znosze dzielnie ukaszenia.
A.

> Czesc
>
> Nie znalazlem zadnego watku na temat , czy mozna posadzic jakies roslinki
> wokol tarasu , aby odstraszaly komary .
> Slyszalem ze sadzonki pomidora pomagaja , a jest cos moze bardziej
> dekoracyjnego .
> Moze jakis inny sposob na te bestie
>

> --
> MarekA

--------
Oryginalny tak jak Ty - Mój Onet.pl [ http://moj.onet.pl ]
Szybka i inteligentna, zna zawiłości języka polskiego
[http://wyszukiwarka.onet.pl ]
Większa i szybsza - Poczta Onet.pl [ http://poczta.onet.pl ]
--------

--------

2. Data: 2000-05-06 05:42:19

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "agora" <a...@b...gnet.pl> napisal w wiadomosci

> Ja kupilam w Starklu "pachnace zloto elfow" (po lacinie jakos tak:
plectranthus ...) - ponoc bardzo skuteczne.

Plektrantus nie jest ani zloty (zólty), ani pachnacy.
Chociaz, elfom moze pachnie :-). Szczególnie tym, sprzedawanym przez
wymieniona firme.
Znajac ich dzialania marketingowe, do kazdej rosliny dodawany jest jeden
elf?
o...@t...jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl