SLUB NA GRUPIE !!!!

1. Data: 2000-05-04 07:57:08

Temat: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze oznajmic wszem i wobec, ze grupowicz, niejaki Jaroslaw Grzelak wszedl
w ostatnia sobote w zwiazek malzenski. Ja jako pretendent do miana
najlepszego jego przyjaciela nie moge sobie odmowic, zeby nie przekazac tego
na grupe. Tym bardziej, ze Jarek nic o tym nie wie i nie ma go na razie w
pracy, wiec grupe bedzie czytal dopiero w poniedzialek, ale pewnie byloby mu
milo jakby zlozono mu zyczenia na nowa droge zycia.
No i najbardziej znaczace jest to, ze po slubie Jarek zamieszkuje wreszcie
we wlasnym duuuuzym domu z duuuzym ogrodem :)))))
Takze STO LAT DLA GRZELAKOW !!! i niech nam ladne drzewka hoduja i roslinki
pielegnuja i nasionka wysiewaja ..... (i zapraszaja nas do siebie jak
najczesciej na grilla ;) )

--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

2. Data: 2000-05-04 09:25:46

Temat: Re: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście przyłšczam się do życzeń. Sto lat w szczęściu wśród bujnej
roślinności!
Dajcie znać gdy będš grupowe dzieci. :-))))))))
Janusz

3. Data: 2000-05-04 10:15:42

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dajcie znać gdy będą grupowe dzieci. :-))))))))
> Janusz

No coz ... jako obserwator rzeczy ulotnych i dziwnych, stwierdzam, ze "od
oka" nic na razie nie zapowiada nowych malych grupowiczow, ale swiat jest
pelen niespodzianek ..... Niemniej jednak zycze im z calego serca, zeby
szybko sie doczekali, bo po co opozniac nieuniknione :)))))
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

4. Data: 2000-05-04 10:45:00

Temat: Odp: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PaulCat <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Musze oznajmic wszem i wobec, ze grupowicz, niejaki Jaroslaw Grzelak
wszedl
> w ostatnia sobote w zwiazek malzenski. Ja jako pretendent do miana
Wszystkiego najlepszego na nowej życiowej drodze dla małżonków.
Krystyna

5. Data: 2000-05-04 11:23:34

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tesz:

Wszystkiego NAJ! na nowej drodze zycia - aby byla kwiecista i ....hmmm...
owocna ;]
zyczy rob@L

6. Data: 2000-05-04 21:58:49

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkirgo najlepszego na nowej drodze dla nowozencow!

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

7. Data: 2000-05-05 00:00:58

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Również ja składam serdeczne życzenia,
aby Wasz związek był zawsze "Fastigiata" (khm... khm...), a nigdy "Pendula",
ani horizontalis.
Kilkunastu małych i pomocnych ogrodników i ogrodniczek,
życzy:
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-05-05 04:27:11

Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote in message <8et74a$v7k$3@aquarius.webcorp.com.pl>...
>Kilkunastu małych i pomocnych ogrodników i ogrodniczek,<

moze nie przesadzajmy:-)
z najlepszymi zyczeniami dla mlodej pary
katarzyna sornat

9. Data: 2000-05-05 04:28:17

Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2000-05-05 08:40:43

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8et74a$v7k$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
"Pendula",
> ani horizontalis.
> Kilkunastu małych i pomocnych ogrodników i ogrodniczek,

A pannie młodej pięknych kwietnych bukietów przez całe życie.
Jacek

nasiona tuji
epitafium dla winnicy
Winogron