SLUB NA GRUPIE !!!!

11. Data: 2000-05-08 05:04:49

Temat: Re: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc i uszanowanko Grupowicze
Bardzo dziekuje za zyczenia. Jest mi bardzo milo, ale z tymi pomocnikami to
chyba lekka przesada :-)
pozdrawiam serdecznie jeszcze urlopowo
Jarek i Zona :-)

12. Data: 2000-05-08 19:38:48

Temat: Odp: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "ostryga" <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia,
żeby była usłana różami bez kolców - nowa,

ale nie rezygnuj z grupy, pomimo nowych obowiązków:)))))

-
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

Użytkownik PaulCat <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

13. Data: 2000-05-08 22:39:21

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc i uszanowanko Grupowicze
> Bardzo dziekuje za zyczenia. Jest mi bardzo milo, ale z tymi pomocnikami
> [...]
Wszystkiego Najlepszego,
Pozdrawiam Jerzy

14. Data: 2000-05-09 07:36:31

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia,
>zeby była usłana różami bez kolców - nowa,

>ale nie rezygnuj z grupy, pomimo nowych obowiązków:)))))

jeszcze raz dziekuje Wszystkim za zyczonka, a rezygnacja z tak wspanialej
Grupy byloby bzdurnym posunieciem.:-)))
mam ok 850 postow do przeczytania i kupe nowych obowiazkow, ale mysle, ze
sobie poradze
P.S.
Wszystkich, ktorzy lubuja sie w awanturach na grupie prosze o przystopowanie
(oni pewnie wiedza o kogo chodzi ;-).
Konkretnych odpowiedzi na zadane pytania jest srednio trzy a uszczypliwych
dwadziescia trzy :-)))
serdeczne pozdrowka
Jarek

15. Data: 2000-05-09 08:59:11

Temat: off topic Re: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Wszystkich, ktorzy lubuja sie w awanturach na grupie prosze o przystopowanie
Rozumiem ze ty tak prywatnie od siebie...

Wg mnie bardzo dobra proporcja
Pozdrawiam serdecznie
Juras

16. Data: 2000-05-09 12:36:20

Temat: Re: off topic Re: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem ze ty tak prywatnie od siebie...
Jak najbardziej, ja tu chce o ogrodkach poczytac, a niektorzy szaleja ;-))
pozdrowka
Jarek

17. Data: 2000-05-10 06:45:00

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>przystopowanie
>Jak najbardziej, ja tu chce o ogrodkach poczytac, a niektorzy szaleja ;-))
>pozdrowka
>Jarek
No ,zenia sie i te sprawy.Masz racje ,przede wszystkim ogrody.
Pozdrawiam Juras

18. Data: 2000-05-11 09:28:21

Temat: Re: Odp: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Użytkownik PaulCat <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...
> wszedl
> Wszystkiego najlepszego na nowej życiowej drodze dla małżonków.
Dolaczam sie i zycze zycia uslanego rozami :-) z odrobinka kolcow, zeby
nie bylo nudno :-)

Anka

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

19. Data: 2000-05-11 10:59:13

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dolaczam sie i zycze zycia uslanego rozami :-) z odrobinka kolcow, zeby
> nie bylo nudno :-)
>
> Anka
Dzieki, ale te kolce to po co? Ja jestem taki, ze i bez szpilek/kolcow w
d..... sie nie nudze ;-)))))
pozdrowka
Jarek

20. Data: 2000-05-11 11:41:23

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Dzieki, ale te kolce to po co? Ja jestem taki, ze i bez szpilek/kolcow w
>d..... sie nie nudze ;-)))))
>pozdrowka
>Jarek

Hm ,przepraszam ,moglbys sie rozszyfrowac?
Choc samo "d....."
No troszke zadziwiony Juras
Oczy wiscie wszystkiego naj...
JK