SLUB NA GRUPIE !!!!

21. Data: 2000-05-11 12:29:55

Temat: Re: Odp: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

> Hm ,przepraszam ,moglbys sie rozszyfrowac?
> Choc samo "d....."
> No troszke zadziwiony Juras
> Oczy wiscie wszystkiego naj...
> JK
Dzieki ze te wszystkie naj..., a rozszyfrowywac sie nie bede, tym bardziej
samego d.....
niektorzy mogliby mnie posadzic o sianie wulgaryzmow na grupie ;-)))
pozdrowka
Jarek

22. Data: 2000-05-11 13:45:25

Temat: Re: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki ze te wszystkie naj..., a rozszyfrowywac sie nie bede, tym bardziej
> samego d.....
> niektorzy mogliby mnie posadzic o sianie wulgaryzmow na grupie ;-)))
to nie byłby wulgaryzm, słowo dupa występuje w każdym słowniku ort. a użycie
go w tym kontekście byłoby nawet wskazane i słabsze od d... - skrót jest
bowiem wzmocnieniem.
polecam [n...] LIMERYKI, palce lizać, i przez kogo napisane prof. i
noblistów i Szekspira itd.
pozdr Jerzy

23. Data: 2000-05-11 14:51:58

Temat: Odp: SLUB NA GRUPIE !!!!
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego najlepszego i nie daj sie regule:
3 miesiace milosci, 3 lata wspolnej walki ze soba oraz 33 lata tolerancji.
Jurek

24. Data: 2000-05-12 06:56:54

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego najlepszego i nie daj sie regule:
> 3 miesiace milosci, 3 lata wspolnej walki ze soba oraz 33 lata tolerancji.
> Jurek

Dzieki
A gdzie emerytura? W tej regule jej zabraklo, zreszta od reguly sa wyjatki i
to nie ja mam sie jej nie dac, tylko oboje musimy sie bronic.
pozdrowka
Jarek

25. Data: 2000-05-12 09:57:22

Temat: Re: SLUB NA GRUPIE !!!! - LIMERYK
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niektorzy mogliby mnie posadzic o sianie wulgaryzmow na grupie ;-)))

Mam coś dla ciebie delikatnego, ale czy nie w...?
Oceń sam!

Pewien starzec z miasta Łodzi
pisze, że się nawet godzi,
że kto młody, ten się para,
a kto stary, ten się stara!
Panie, ale o co chodzi?
/Leonard Neuger/

Pamiętaj, że toto to połowa życia i zostaw sobie trochę na później.
Pozdrawiam Jerzy

PS.
to też przykład limeryku:

Raz pewien PAN z Wrocławia
co piękny ogród uprawia,
wraz z TOTALITARNEJ KOMUNY upadkiem
w MANIPULANTA zabawił się przypadkiem
i na pl.rec.ogrody się zabawia.

26. Data: 2000-05-12 13:21:40

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:

> Dzieki, ale te kolce to po co? Ja jestem taki, ze i bez szpilek/kolcow w
> d..... sie nie nudze ;-)))))

A to wszystkow wyjasnia :-).
Pozdrowionka,
Anka

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

27. Data: 2000-05-14 23:27:15

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jest mi bardzo milo, ale z tymi pomocnikami to
>chyba lekka przesada :-)

OK. Krakowskim targiem życzę kilku pomocników.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--