Czy tuja ma niesympatyczny zapach?

1. Data: 2000-05-04 09:18:27

Temat: Czy tuja ma niesympatyczny zapach?
Od: "ps" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Jestem nowy na grupie i od razu mam pytanie.

Czy tuja ma niesympatyczny zapach?
Posadziłem jej chyba z 50 szt. Wygląda całkiem ładnie ale pewien gość
powiedział, że jak podrośnie to będę miał dwie rzeczy: ładnie wyglądający
żywopłot i duży smród.
Czy to prawda?

Piotr.

2. Data: 2000-05-04 11:53:59

Temat: Re: Czy tuja ma niesympatyczny zapach?
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ps <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8erf6p$ksf$...@r...torun.pdi.net...
> Czy tuja ma niesympatyczny zapach?

Witaj,
Nie jestem moze wybitnym znawca i moze sie myle, i moze nie znam wszystkich
odmian tuji, ale troche juz ich widzialem, ale nigdy nie czulem ....... U
dziadkow zony rosna sobie majestatycznie 20-letnie tuje i oprocz tego, ze sa
piekne i robia moze troche za duzo cienia, to nie ma z nimi zadnego
problemu.
Pozdrowka.
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

3. Data: 2000-05-04 14:56:15

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ps napisał(a) w wiadomości: <8erf6p$ksf$1@rymunda.torun.pdi.net>...
> [...]
>Posadziłem jej chyba z 50 szt. Wygląda całkiem ładnie ale pewien gość
>powiedział, że jak podrośnie to będę miał dwie rzeczy: ładnie wyglądający

Jak posmarujesz g.... to tak. A tym smaruj zeby Ci nie pokradli.
To oczywiscie zart, ale juz o tym bylo na grupie.
Jurek

4. Data: 2000-05-04 23:53:00

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy tuja ma niesympatyczny zapach?

U mnie nie rośnie żadna Thuja "wonna", ale jeszcze jutro obwącham:-)
Za to od kilku jałowców płożących podczas pylenia nieprzyjemnie "zalatuje"
(przypominają zapach kociego moczu).

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-05 06:32:26

Temat: Odp: Czy tuja ma niesympatyczny zapach?
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" napisał w wiadomości > Czy tuja ma niesympatyczny zapach?

Czesto ludzie kojarzą tuje z cmentarzem i stad pochodzi twierdzenie o
nieprzyjemnym zapachu.
Pozdrawiam Jurek

6. Data: 2000-05-05 09:02:49

Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Posadziłem jej chyba z 50 szt. Wygląda całkiem ładnie ale pewien gość
>powiedział, że jak podrośnie to będę miał dwie rzeczy: ładnie wyglądający

U mnie rosną prawie 10-letnie tuje jako rzywopłot i nic a nic od nich nie
czuje, moi sasiedzi tez tak obsadzili ogrod. I powiem jedno "tuje sa
piekne", stanowia piekna sciane zieleni.
pozdrawiam, Monika

7. Data: 2000-05-08 19:17:39

Od: "ostryga" <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zależy co kto lubi, nie jest tak do końca że będzie smród, tuja ma specyficzny
zapach, ale nie jest to wcale smród, powodzenia

-
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

8. Data: 2000-05-11 19:07:55

Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Posadziłem jej chyba z 50 szt. Wygląda całkiem ładnie ale pewien gość
> powiedział, że jak podrośnie to będę miał dwie rzeczy: ładnie wyglądający

A propos zapachu to jednym z najbardziej nieprzyjemnych zapachów jest odór z
posadzonej kolendry - świeże liście, ciężko to wytrzymać , przynajmniej dla
mnie i więcej tego nie posadzę. A tuja ma przyjemny , żywiczny zapach .

Pozdrawiam Bogdan

9. Data: 2000-05-30 19:02:03

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Posadziłem jej chyba z 50 szt. Wygląda całkiem ładnie ale pewien gość
> powiedział, że jak podrośnie to będę miał dwie rzeczy: ładnie wyglądający
to zależy od twojego "nosa". Dla mnie niektóre tuje "śmierdzą" i dlatego nie
mam ani jednej [ostatnie niedawno mi ukradli]. Ale tylko niekóre gatunki.
pozdr jerz

Galasy
jak sie sadzi bonsai?
SLUB NA GRUPIE !!!!