Galasy

1. Data: 2000-05-04 08:41:43

Temat: Galasy
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego galasy mam tylko na pospolitych, "beskidzkich" świerkach, a na
rosnących obok kłujących już nie? Czyżby były bardziej odporne na mszyce?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-05-04 23:55:09

Temat: Re: Galasy
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego galasy mam tylko na pospolitych, "beskidzkich" świerkach, a
na>rosnących obok kłujących już nie? Czyżby były bardziej odporne na mszyce?

Może nie mogą się przebić przez wosk na igłach?
Ale za to kłujące (o ile mnie pamięć nie myli, a ostatnio myli) są atakowane
przez wesz sitkajską.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-05-08 06:55:32

Temat: Odp: Galasy
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8et74a$v7k$...@a...webcorp.com.pl...

> Ale za to kłujące (o ile mnie pamięć nie myli, a ostatnio myli) są
atakowane
> przez wesz sitkajską.

A co to takiego, jak wygląda i czym się zwalcza? Pierwsze słyszę...

Pozdrawiam, Basia.

jak sie sadzi bonsai?
SLUB NA GRUPIE !!!!
nasiona tuji