Zmasowany atak szkodnikoof

1. Data: 2000-05-04 11:32:47

Temat: Zmasowany atak szkodnikoof
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jest zle, a moze byc jeszcze gorzej. Na balkonie przedziory sobie chyba
jakies gniazdo uwily - jest ich tak duzo, ze az czerwono w oczach
(przedziory sa czerwone, tak?). Martwie sie, bo mam w tym roku wyjatkowo
duzo posiane i wysadzone na balkonie, do tego wiele kwiatow w tym roku
sobie mieszka na balkonie, a jakby tego bylo malo, to wlasnie w pokoju z
balkonem jest najwiecje kwiatow, a te paskudy szybko migruja. Wobec tego
pare pytan:
1. czy przedziory maja jakichs naturalnych wrogow, ktorych mozna sobie
"sprowadzic" na balkon
2. czy sa jakies naturalne srodki ochrony przed tymi gnidami
3. jaki srodek jest najskuteczniejszy (tylko nic nadmiernie szkodliwego
dla ludzioow i robali, bo ostatanio mnie podtrulo) - najlepiej, zeby
preparat byl gotowy, a nie do rozczenczania (juz mam nawdyczana dawke)
Przy okazji, jaki srodek byscie zaproponowali do opryskow przeciwko
wszelkim takim paskudom (nie tylko przedziorom) nadajacy sie do
cebulowych, doniczkowych, z nasion i jadalnych?
Od kiedy wogole mozna rosline uznac za wystarczajaco "dorosla", zeby ja
mozna bylo pryskac? I jak znosza pryskanie mlode pedy?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-05-04 12:06:53

Temat: Odp: Zmasowany atak szkodników
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

> Przy okazji, jaki srodek byscie zaproponowali do opryskow przeciwko
> wszelkim takim paskudom (nie tylko przedziorom) nadajacy sie do
> cebulowych, doniczkowych, z nasion i jadalnych?

Podobno (nie biore odpowiedzialnosci!) niezly jest wyciag z czosnku -
rozgniesc pare zabków, rozcienczyc woda, pryskac. Najlepiej wstepnie pare
listków, poczekac ze dwa dni, czy nie ma skutków ubocznych, no a potem to
juz na calego. W sklepie widzailam preparat "Bioczos", to cos podobnego.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-05-04 14:55:58

Temat: Re: Zmasowany atak szkodników
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>juz na calego. W sklepie widzailam preparat "Bioczos", to cos podobnego.

Mnie powiedziano, ze taki wyciag jest dobry na choroby grzybowe. Rok rocznie
moja pnaca roza choruje i ten wyciag nie pomaga, nawet z duzej ilosci
wycisnietego soku.
Jurek

4. Data: 2000-05-05 05:24:06

Od: e...@k...net.pl (apix) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 May 2000 14:55:58 GMT, "Jerzy Zając" <T...@p...fm>
wrote:

> [...]
>moja pnaca roza choruje i ten wyciag nie pomaga, nawet z duzej ilosci

lepiej opryskac euparenem lub cynkomiedzianem
malo szkodliwe dla ludzi
hej

5. Data: 2000-05-05 08:01:30

Temat: Re: Zmasowany atak szkodnikoof
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies (nie pamietam gdzie) wyczytalem, ze na przedziorka najlepszy jest
zimny prysznic od spodu. Szczegolnie efektywny przy iglakach.
Pozdrawiam
Grzegorz

Gamon' napisał(a) w wiadomości: <3...@r...prv.pl>...

6. Data: 2000-05-05 10:05:59

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Karolczak wrote:

> Gdzies (nie pamietam gdzie) wyczytalem, ze na przedziorka najlepszy jest
> zimny prysznic od spodu. Szczegolnie efektywny przy iglakach.

Troche trudno bedzie mi balkon wniesc do lazienki :(

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2000-05-05 11:12:54

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a) w wiadomości: <3...@r...prv.pl>...

>Troche trudno bedzie mi balkon wniesc do lazienki :(

Wystarczy banka cisnieniowa i woda z lodowki (ale nie ognista ;-)
Pozdro
Grzegorz

8. Data: 2000-05-06 05:48:03

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzies (nie pamietam gdzie) wyczytalem, ze na przedziorka najlepszy jest
> zimny prysznic od spodu. Szczegolnie efektywny przy iglakach.

Z tym "od spodu" dla roślin z liśćmi w kształcie igieł to trochę
przesadziłeś :-).
o...@t...jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

9. Data: 2000-05-08 05:38:27

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusinski napisał(a) w wiadomości:
<8f0bh3$a1o$4@aquarius.webcorp.com.pl>...

>Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
>
>Z tym "od spodu" dla roślin z liśćmi w kształcie igieł to trochę
>przesadziłeś :-).
>o...@t...jest.to
Podczas opadow deszczu takze pod sosna bywa sucho ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

10. Data: 2000-05-09 21:32:02

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> robal.
a czy wiesz co cie ekologicznie zwalczy? Sprawdzilem na kwiatkach w pracy,
kompletnie juz padaly wiec nie mialem skrupulów. TENDER. Taki preparat
Perycuta.
pozdrawiam Jerzy

Re: Komary
Czy tuja ma niesympatyczny zapach?