szukam pomysłu na elegancką bluzke

21. Data: 2005-01-14 10:19:14

Temat: Re: szukam pomysłu na elegancką bluzke
Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> chyba z zagrubej wełny. Miałam taką w domu , to chyba jest Sonata taka z
> połyskiem. Zrobiłam pare elementów ale wydają mi się za duże ( córka jet
> tak
> chuda jak ta modelka) z tego co robię to chyba wyjdzie na mnie chociaż
> sama
> noszę rozmiar 38 lub 40 oczywiscie wg naszej numeracji. Nie wiem czy nie
> spróbować zrobić z kordonka może czeska Szenurka oczywiście też czarna.
> Zastanawia mnie też to jak połaczyć motywy?
> Pozdrawiam Asia

Ja zrobiłam kwiatek z Basaka Maxi
<http://www.swiatwloczki.pl/sklep/popup_image.php?pI
D=341&osCsid=ec7deb840b89926abf94bda262638823>
Doczytałam sie, że motyw ma mieć 8 cm średnicy, zmierzę swój kwiatek, ale
dopiero po południu.
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

22. Data: 2005-01-14 10:39:02

Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zrobiłam kwiatek z Basaka Maxi
> <http://www.swiatwloczki.pl/sklep/popup_image.php?pI
D=341&osCsid=ec7deb840b89926abf94bda262638823>

Trzeba wejść w Bawełna i później wybrać MAXI

23. Data: 2005-01-14 11:00:39

Od: "Asia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>    ((o o))            Olsztyn
>   (..) ^ (..)      www.kroowka.prv.pl
>   ('")__('")     jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu

Zrobiłam kwiatka z Szenurki ma 8cm ale w 1 rzedzie są słupki 3 razy nawijane,
w 2 nawijane 2 razy, a w 3 znowu 3 razy.Wydaje mi się ze taka będzie o wiele
delikatniejsza i elegancka. Czas mija a bluzki dalej nie ma

24. Data: 2005-01-14 11:29:30

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam kwiatka z Szenurki ma 8cm ale w 1 rzedzie są słupki 3 razy nawijane,
> w 2 nawijane 2 razy, a w 3 znowu 3 razy.Wydaje mi się ze taka będzie o wiele
> delikatniejsza i elegancka. Czas mija a bluzki dalej nie ma

Sluchajcie a gdzie mozna kupic (zobaczyc) ta szenurke?
Google nic mi nie pokazuje
i jakim szydelkiem robilas?

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

25. Data: 2005-01-14 12:27:28

Od: "Asia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> pozdrawiam serdecznie b.
> przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

Kupić mozna wszedzie, ja mieszkam w malej miejscowości,gdzie nie ma duzego
wyboru ( makabra)Szenurka sa to czeskie nici bawełniane dokładnie to nazywają
się SNEHURKA sa dość cienkie ,używam je do robienia serwetek (druga moja pasja)
robię na szydełku 1,25
pozdrawiam Asia

26. Data: 2005-01-14 13:14:19

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam kwiatka z Szenurki ma 8cm ale w 1 rzedzie są słupki 3 razy nawijane,
> w 2 nawijane 2 razy, a w 3 znowu 3 razy.Wydaje mi się ze taka będzie o wiele
> delikatniejsza i elegancka. Czas mija a bluzki dalej nie ma

Mój kwiatek z Basaka Maxi ma 7 cm, wiec za mały :( ale ja robiłam cienkim
szydełkiem, chyba za cienkim. To było takie z białą plastikową rączką, nr 6
albo 9 (nie wiadomo z której strony patrzyć), w każdym razie najcieńsze z tych
z białą rączką.
Pozdówki i powodzenia, trzymam kciuki rzebyś zdążyła :)

Olcia
kroowka
Olszztyn

27. Data: 2005-01-14 14:33:39

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia napisał:

Szenurka sa to czeskie nici bawełniane dokładnie to nazywają
> się SNEHURKA

aaa a ja szukalam szenurki :)
dzieki wielkie! Po pracy do pasmanterii :)

sa dość cienkie ,używam je do robienia serwetek (druga moja pasja)

Ja serwetki do tej pory robilam Monika , ale warto sie przyjrzec tym
niciom.

> robię na szydełku 1,25

Serdecznie dziekuje za odpowiedz

28. Data: 2005-01-14 16:58:32

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> napisał w wiadomości

> Szenurka sa to czeskie nici bawełniane dokładnie to nazywają

> Ja serwetki do tej pory robilam Monika , ale warto sie przyjrzec tym
> niciom.

Ja ( początkująca...bardzo początkująca :-) nie byłam z nich zadowolona.
Kupiłam czarną i bordową ( brudnoburaczkową raczej) . Ta kolorowa po upraniu
jakoś tak sie ...zeszmacila ? zmechaciła ? Brzydko wyglądała. Czarna wypadła
lepiej ale już nie kupię tej snehurki.
Moniki nie spotkałam w pasmanteriach to kupiłam sobie BRAWO ( 20) IMO ta
nitka lepiej wygląda .

Pozdrawiam
Toffi co w szydełkowym dorobku ma tylko gacie ( bo małe:-) marzy o firance,
stroju kąpielowym, topie, sukni dla Barbi, torebce i.....:-))))

29. Data: 2005-01-15 09:26:36

Od: "iwona ż" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam pomysłu na elegancka bluzeczke typu top, na szydełko lub druty.Czy
ktos
> mi moze pomóż?

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=33267

Pod tym adresej jest sporo fajnych bluzek, ale nie widzę schematów
Pozdrawiam
Iwona Ż

30. Data: 2005-01-15 22:27:25

Od: "pela" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałam wysłać Ci schemat, ale niestety jest chyba jakiś błąd w Twoim
adresie, bo nie udało mi się. Jeżeli jeszcze zależy Ci na tym wzorku odezwij
się. Pozdrawiam - pela

bal
[druty]poncho
[druty] widziane w tv