[szukam] przepisu na chleb do automatu

1. Data: 2006-12-12 18:52:07

Temat: [szukam] przepisu na chleb do automatu
Od: "Piotr Szmyt" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłem automat do pieczenia chleba i chciałbym go wypróbować, ale nie mam
przepisów na chleb. Jak ktoś zna taki przepis to proszę o podanie(najlepiej
jak by był na drożdżach a nie na zakwasie)

2. Data: 2006-12-12 19:07:25

Temat: Re: [szukam] przepisu na chleb do automatu
Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Szmyt" <k...@g...pl> wrote in message
> Zakupiłem automat do pieczenia chleba i chciałbym go wypróbować, ale nie
> mam przepisów na chleb. Jak ktoś zna taki przepis to proszę o
> podanie(najlepiej jak by był na drożdżach a nie na zakwasie)

Na dwa mieszadła (1250g chleba)
400ml wody lub mleka
50g masła lub margaryny
80dag mąki pszennej
4 łyżeczki cukru
4 łyżeczki soli
1/4 paczki świeżych drożdży
1-2 łyżek dodatków (mak, kminek, czarnuszka, słonecznik, smażona na złoto
cebula, majeranek.

Nasmarować olejem mieszadła, wlać mleko lub wodę - gdy pieczenie ma
startowac z opóźnieniem (np. o 1 w nocy), mąkę wymieszać z solą, cukrem i
dodatkami, wsypać do formy, na wierzch pokruszyć drożdże. Włączyć opcję Teig
(ciasto) około 15 min wyrabiania - przełączyć na pozycję 1, wybrać
najmocniej spieczoną skórkę i czekać około 3:25h.Po skończeniu poieczenia
pozostawić około pół godziny w piekarniku, aby chleb doszedł, wyjąć z formy
i schłodzić. Jeść ze świeżym masłem.
Nie bić się z żoną o piętkę...

3. Data: 2006-12-12 19:08:51

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ovo" <j...@o...pl> wrote in message

> [...]
> pozostawić około pół godziny w piekarniku, aby chleb doszedł, wyjąć z
> formy i schłodzić. Jeść ze świeżym masłem.

Do piekarnika z jednym mieszadłem - połowę składników.

4. Data: 2006-12-12 21:54:40

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Dec 2006 20:07:25 +0100 I had a dream that Ovo <j...@o...pl> wrote:
> [...]
>pozostawić około pół godziny w piekarniku, aby chleb doszedł, wyjąć z formy

W piekarniku zostawić czy w maszynie?

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2006-12-13 14:15:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...Janoszka.pl> wrote in message

> W piekarniku zostawić czy w maszynie?

Maszyna to automatyczny piekarnik. Tak, w maszynie.

6. Data: 2006-12-13 22:39:07

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Dec 2006 15:15:48 +0100 I had a dream that Panslavista <p...@w...pl>
wrote:
>Maszyna to automatyczny piekarnik. Tak, w maszynie.

A nie robi się wtedy z chleba mokra klucha?

--
Grzegorz Janoszka

Re: Blebder na świeta
Łosoś z rusztu - sie przykleja do rysztu.
Pasztet
Ćwikła z chrzanem , krem chrzanowy
De Dietrich