szukam przepisu na pachnacego kurczaka

1. Data: 2002-06-26 07:36:20

Temat: szukam przepisu na pachnacego kurczaka
Od: "Agnieszka Ciesielska" <a...@...polsce.com> szukaj wiadomości tego autora

Rozmrazam wlasnie kurczaka. Nie mam pomyslu na zaden przepis. Chce zrobic
kurke pachnaca dla mojego tatka który obchodzi dzis 50-lecie. Pomózcie
prosze
Z góry bbbaaaaaaardzo dziekuje
Hormonka

1. Data: 2002-06-26 14:09:17

Temat: Re: szukam przepisu na pachnacego kurczaka P
Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Ciesielska napisał:
>Rozmrazam wlasnie kurczaka. Nie mam pomyslu na zaden przepis. Chce zrobic
>kurke pachnaca dla mojego tatka który obchodzi dzis 50-lecie. Pomózcie
>prosze
ten z zebami jest imo najlepsiejszy

Kurczak z 40 zębami
kurczak większy
czosnek 40 ząbków
oliwa
sól
pieprz

Jest to potrawa intensywna, w smaku i zapachu, trochę ostra, bardzo
pyszna. Bierze się większego kurczaka, nacina się małe otworki nożem i
nadziewa ząbkami czosnku przekrojonymi wzdłuż na 3-4 części. Powinno
się zużyć 40 ząbków na całego kurczaka. Następnie należy całego
kurczaka nasmarować dobra oliwa, posypać solą i pieprzem na zewnątrz i
w środku, i umieścić w malej brytfance. Zalać woda do 1/3 głębokości,
przykryć i piec 2 godziny w średnim piekarniku. Odwrócić piersią na
dół po godzinie. Sprawdzać poziom wody od czasu do czasu. Czosnek
podczas pieczenia traci ten surowy zapach i staje się wręcz słodkawy.
Najlepiej podawać z sosem własnym i ziemniakami puree.
--
oshin
-----

1. Data: 2002-06-26 19:28:08

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

oshin wrote:
> [...]
> podczas pieczenia traci ten surowy zapach i staje się wręcz słodkawy.
> Najlepiej podawać z sosem własnym i ziemniakami puree.

Oshin, chyba nie podajesz tego jako wlasny przepis?

Tu moj oryginalny, z 1998 roku:

http://groups.google.com/groups?q=40+zebami+group:pl
.rec.kuchnia&hl=en&lr=&ie=UTF-8&scoring=r&selm=19980
60321284200.RAA15521%40ladder01.news.aol.com&rnum=4&
filter=0

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-06-27 11:50:35

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał:
> [...]
l.rec.kuchnia&hl=en&lr=&ie=UTF-8&scoring=r&selm=1998
060321284200.RAA15521%40ladder01.news.aol.com&rnum=4

alez skad, alez skad
znaczy, nie podaje jako moj
tylko, ze jak zawitalam na grupe to popelnilam blad, znaczy sciagalam
mase przepisow, ale nie pisalam czyj byl ktory
i teraz mam tylko baze w outcooku ale tfurcow mi brak

profilaktycznie w celu unikniecia nieporozumien
to ja powiem, ze jak cos jest moim przepisem, to ja o tym trabie i
przed podaniem i po podaniu przepisu i jeszcze w ze 4 mejlach
:)))))))))

wszystkie inne przepisy pochodza z grupy, bo tylko baza grupowa mi
format przetrwala
--
oshin
-----

niesamowite...
Chrzan z zurawinami - do czego?
Mlles Niesz! co to byl za rum?
Podpalamy banany (P) (fr) - "Banana Foster"
Ogorek pod beszamelem i nasiekana mieta (P)(fr.)