szukam sposobu na nornice

31. Data: 2005-03-19 11:21:44

Temat: Re: szukam sposobu->rodgersja
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:d1gtmr$rut$1@nemesis.news.tpi.pl...

http://fotogalerie.pl/fotka/2439891096553938592;jses
sionid=A006DC1B9F50F63BC
| 001DD43D03507DE

R.pinnata,
| włosków,
|
| A ja sądzę że to będzie bzolistna R. sambucifolia. Tak mniemam po
| umiejscowieniu (rozciągnięciu) poszczególnych liści na pędzie.

Chyba masz rację :-D

Pozdrawiam, Basia.

32. Data: 2005-03-19 11:34:55

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba masz rację :-D
>
> Pozdrawiam, Basia.

Miło mi to słyszeć że się ze mną zgadzasz a nie polemizujesz :-)
Ale w takim razie od której rośliny ma nazwę, od bzu czy od brzozy ???
Bo jakoś ani do jednej ani drugiej ma się nijak ...

Serdecznie Miłka

33. Data: 2005-03-19 11:42:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Miło mi to słyszeć że się ze mną zgadzasz a nie polemizujesz :-)

Zostałam w tzw. międzyczasie dokształcona :-)))))

| Ale w takim razie od której rośliny ma nazwę, od bzu czy od brzozy ???
| Bo jakoś ani do jednej ani drugiej ma się nijak ...

Od czarnego bzu.

Pozdrawiam, Basia.

34. Data: 2005-03-19 11:51:14

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/fotka/2439891096553938592;jses
sionid=A006DC1B9F50F63BC

> Chyba masz rację :-D

Chyba jednak jestem za aesculifolia ,porównywałam cały ranek, a gdzie prace
przedświąteczne :-)

Pozdrawiam TeresaR

35. Data: 2005-03-19 11:54:11

Temat: Re: szukam sposobu na nornice
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia napisał(a):
Noooo - booociany - zawsze mi się marzyło takie koło,
> ale wszyscy pukali się w głowę, że tylko bociana mi tam brakuje. Zatem w
> poniedziałek zacznę męczyć kolegów o pomoc w montażu. Na działce mam też słup
> z prądem, jest wyższy niż komin - może to lepsze miejsce? A jak zwabić
> bociany? Bo najbliższe gniazdo jest z 10 km ode mnie, a w całej wsi jakoś nie
> zauważyłam śladów. Masz pomysł?
Witaj znalazłam stronę o liczeniu bocianów, ale to są ludzie, ktorzy na
bocianach sie znaja, więc może coś sprytnego podpowiedzą.
U nas bociany maja gniazdo na wieży naszego wiejskiego kościoła. Byl z
tym nawet pewien kłopot, bo gniazdo zaczęło ważyć około 2 ton i
proboszcz wspólnie z ekologami zrzucilili stare gniazdo, wyremontowali
wieżę, dospawali specjalny wspornik i założyli gniazdo na nowo. W
zeszłym roku bocki wróciły i są. Spróbuj napisać do miłośników bocianów,
ale Tadeusz ma rację boćkom się musi spodobać, a to przecież
niewykluczone, prawda?

http://www.bocian.org.pl/cenzus/

serdeczności michalina

36. Data: 2005-03-19 12:01:11

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> To Dicentra formosa 'Luxuriant';(
> Cudo, które kwitnie od wiosny przez całe lato.
>
> Pozdrawiam
> Marta
Witam znalazłam na Allegro po ok.6 zł za szt.
DICENTRA "ALBA" ,Dicentra spectabilis ,
ale sądząc z nazwy to nie onie chodzi?

serdecznosci michalina

37. Data: 2005-03-19 12:06:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie prace
> przedświąteczne :-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Masz na myśli malowanie jajek ???
Mój Luby jeszcze nie przyszedł ;-)

Serdecznie Miłka

38. Data: 2005-03-19 12:14:56

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli malowanie jajek ???
> Mój Luby jeszcze nie przyszedł ;-)

Na malowanie jajek jeszcze czas,myślałam o porządkach,
do ogrodu nie można wyjść,
śniegu dowaliło,przebiśniegi ledwo się przebijają:-)

Pozdrawiam TeresaR

39. Data: 2005-03-19 12:29:46

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na malowanie jajek jeszcze czas,myślałam o porządkach,
> do ogrodu nie można wyjść,
> śniegu dowaliło,przebiśniegi ledwo się przebijają:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Ach, o to Ci chodziło ;-)

U mnie popaduje śniegu ale zaraz znika pod promieniami słoneczka. Ale
wieje okrutnie i już mnie chyba korzonki bolą ... na razie siedzę z
założonymi rękoma i doglądam doniczki w domu ;-)

Serdecznie Miłka

40. Data: 2005-03-19 13:51:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

| znalazłam na Allegro po ok.6 zł za szt.
| DICENTRA "ALBA" ,Dicentra spectabilis ,
| ale sądząc z nazwy to nie onie chodzi?

Przecież Marta podała pełną i poprawną nazwę? :-(

Pozdrawiam, Basia.

Sposób wygubienia kretów z 1809 roku
Składak;-)
oferta roz Pana Choduna