Re: szukam sposobu na nornice

From: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: szukam sposobu na nornice
Date: Sat, 19 Mar 2005 12:54:11 +0100

Małgosia napisał(a):
Noooo - booociany - zawsze mi się marzyło takie koło,
> ale wszyscy pukali się w głowę, że tylko bociana mi tam brakuje. Zatem w
> poniedziałek zacznę męczyć kolegów o pomoc w montażu. Na działce mam też słup
> z prądem, jest wyższy niż komin - może to lepsze miejsce? A jak zwabić
> bociany? Bo najbliższe gniazdo jest z 10 km ode mnie, a w całej wsi jakoś nie
> zauważyłam śladów. Masz pomysł?
Witaj znalazłam stronę o liczeniu bocianów, ale to są ludzie, ktorzy na
bocianach sie znaja, więc może coś sprytnego podpowiedzą.
U nas bociany maja gniazdo na wieży naszego wiejskiego kościoła. Byl z
tym nawet pewien kłopot, bo gniazdo zaczęło ważyć około 2 ton i
proboszcz wspólnie z ekologami zrzucilili stare gniazdo, wyremontowali
wieżę, dospawali specjalny wspornik i założyli gniazdo na nowo. W
zeszłym roku bocki wróciły i są. Spróbuj napisać do miłośników bocianów,
ale Tadeusz ma rację boćkom się musi spodobać, a to przecież
niewykluczone, prawda?

http://www.bocian.org.pl/cenzus/

serdeczności michalina