szukam uzywanego lozka drewnianego

1. Data: 2002-06-10 06:17:33

Temat: Re: szukam uzywanego lozka drewnianego
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz <t...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae20jk$ppl$...@n...tpi.pl...
> proponuje poszukać w dużych marketach - możesz sobie kupić nowe łóżko za
> nieco ponad 100 PLN w promocji - masz nowe, na gwarancji, z dostawą do
domu
> (tak miałem w Carrefour'ze)
> pozdr.
> T.

100 zl? nie wierze:-))
Beatka

1. Data: 2002-06-10 07:57:44

Temat: szukam uzywanego lozka drewnianego
Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam poszukuje niedrogo uzywanego lozka drewnianego pod materac 200x160 cm
jesli ktos ma takie niepotrzebne lub zna jakis komis z lozkami na terenie
warszawy to prosz eo maila na priva
pzdr
mateo

1. Data: 2002-06-10 10:56:22

Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-11 04:22:57

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz <t...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae4lgo$570$...@n...tpi.pl...
> przepraszam, pomyliłem się - miało być ponad 200 (dokładnie niecałe 240)
> jeszcze raz przepraszam Beatko
> pozdr.
> T.
>
> Beatka napisał(a) w wiadomości: ...

nie ma za co:-)), poprostu cena mnie zdziwila, i stad moje zdziwienie na
grupie.Skoro mowisz 240 zl troche lepiej juz:-))
ja na razie mam cale szczescie na czym spac:-)))
pozdrowka Beatka

1. Data: 2002-06-11 11:05:30

Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-11 12:01:54

Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/showitem.php?item=6075953

> [...]
>jesli ktos ma takie niepotrzebne lub zna jakis komis z lozkami na terenie

fundusz remontowy - hipoteka
villa Europa
Ile kosztuje gaz ziemny GZ 50 ?
Test