Re: szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem

From: "Duch" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Date: Thu, 29 May 2008 10:51:48 +0200

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message
news:g1lo9a$70n$2@news.onet.pl...

> http://czarownicazla.blox.pl/2008/04/Jedz-do-Szwecji
-Manuelo-czyli-Swiatowy-Dzien.html

Dobry tekst, zwlaszcza

"Zenujacym jest dla mnie fakt, iz liderka partii mieniacej sie Partia Kobiet
nie wie, ze dzieci sie wychowuje, a nie hoduje, w podziwie patrzac na kazdy,
nawet najglupszy wybryk. Zenujacym jest dla mnie fakt, iz liderka partii
mieniacej sie Partia Kobiet nie wie, ze dzieci sie wychowuje, a nie hoduje,
w podziwie patrzac na kazdy, nawet najglupszy wybryk. "

---
Wychowanie dziecka jest zlozone, a Gretkowska wymyslila genialny i medialny
sposob na wychowanie dziecka -
pozwalac na wszystko, nie karcic. Co za RAJ, co za SZCZESCIE rodzinne, hehe.
Swiadczy to tylko
o ignorancji tej kobiety i nie-czucie relacji dziecko-rodzic. Ona tego nie
czuje.

Przy okazji - Szwecja prowadzila pare eksperymentow spolecznych - ktore sie
nie udaly.
Zreszta same feministki rowniez sie mylily (do czego sie same przyznawaly) i
kilka razy
zmienialy strategie o 180%. Ok, mylic sie kazdy moze tylko Gretkowska myli
sie po raz kolejny.
Czy ta kobieta nie ma troche samokrytycznego podejsca do swoich metod?

Duch