szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem

1. Data: 2008-05-29 08:02:10

Temat: szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dwa odrębne badania, przeprowadzone ostatnio w Ameryce na zlecenie
związku pediatrów i stowarzyszenia psychologów, odrzucają tezę o
fatalnych skutkach kar cielesnych. Przeciwnie: klapsy rozsądnie
stosowane mają sprawdzać się w wychowaniu. American College of
Pediatricians ujęło to w formę zaleceń: ,,Klapsa można dać wtedy dopiero,
gdy zawiodą łagodniejsze metody, takie jak napomnienie. Nie może on być
jedyną metodą - dziecko musi być karcone za złe sprawowanie, lecz
chwalone za dobre. Nigdy nie wolno dawać klapsów, gdy traci się
panowanie nad sobą. I zawsze trzeba kierować się miłością - aby dziecko
uczyć i wychowywać".

http://tygodnik.onet.pl/1,9567,druk.html

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

2. Data: 2008-05-29 08:08:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> http://tygodnik.onet.pl/1,9567,druk.html

i w uzupełnieniu dla szwedzkiego cbnetka:
http://czarownicazla.blox.pl/2008/04/Jedz-do-Szwecji
-Manuelo-czyli-Swiatowy-Dzien.html

"Jednak po wysłuchaniu jej wywodów, podczas dzisiejszego programu
traktującego o światowym dniu sprzeciwu wobec bicia dzieci, poczułam się
zabita i opadły mi nawet cycki. Otóż ,,w Szwecji"... Tak właściwie
należałoby określić wiodący motyw pojawiający się wciąż i wciąż w całej
rozmowie. ,,Bo w Szwecji" oraz ,,ale w Szwecji".

3. Data: 2008-05-29 08:09:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 09:02, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> chwalone za dobre. Nigdy nie wolno dawać klapsów, gdy traci się
> panowanie nad sobą. I zawsze trzeba kierować się miłością - aby dziecko

I aby dojść do tych oczywistych oczywistości, trzeba było specjalnych
badań? O jeżu.... ludzie naprawdę nie mają już niczego do roboty,
tylko prowadzić badania, których wyniki wyłamują drzwi i tak zawsze
otwarte.

4. Data: 2008-05-29 08:12:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> badań? O jeżu.... ludzie naprawdę nie mają już niczego do roboty,
> tylko prowadzić badania, których wyniki wyłamują drzwi i tak zawsze

sama widzisz - takich cbnetów trzeba za rękę prowadzić, inaczej jak
dziecko we mgle... :)

5. Data: 2008-05-29 08:43:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...

"I aby dojść do tych oczywistych oczywistości, trzeba było specjalnych
badań?"

bo "naukowiec powiedział" jest dzisiaj wyrocznią. Co zrobisz...
Duch

6. Data: 2008-05-29 08:51:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> http://czarownicazla.blox.pl/2008/04/Jedz-do-Szwecji
-Manuelo-czyli-Swiatowy-Dzien.html

Dobry tekst, zwlaszcza

"Zenujacym jest dla mnie fakt, iz liderka partii mieniacej sie Partia Kobiet
nie wie, ze dzieci sie wychowuje, a nie hoduje, w podziwie patrzac na kazdy,
nawet najglupszy wybryk. Zenujacym jest dla mnie fakt, iz liderka partii
mieniacej sie Partia Kobiet nie wie, ze dzieci sie wychowuje, a nie hoduje,
w podziwie patrzac na kazdy, nawet najglupszy wybryk. "

---
Wychowanie dziecka jest zlozone, a Gretkowska wymyslila genialny i medialny
sposob na wychowanie dziecka -
pozwalac na wszystko, nie karcic. Co za RAJ, co za SZCZESCIE rodzinne, hehe.
Swiadczy to tylko
o ignorancji tej kobiety i nie-czucie relacji dziecko-rodzic. Ona tego nie
czuje.

Przy okazji - Szwecja prowadzila pare eksperymentow spolecznych - ktore sie
nie udaly.
Zreszta same feministki rowniez sie mylily (do czego sie same przyznawaly) i
kilka razy
zmienialy strategie o 180%. Ok, mylic sie kazdy moze tylko Gretkowska myli
sie po raz kolejny.
Czy ta kobieta nie ma troche samokrytycznego podejsca do swoich metod?

Duch

7. Data: 2008-05-29 09:22:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> chwalone za dobre. Nigdy nie wolno dawać klapsów, gdy traci się
> panowanie nad sobą.

Wychodzi na to, że ja instynktownie zrezygnowałam z klapsów, bo mam
ochotę je dawać tylko w takich sytuacjach właśnie, kiedy tracę panowanie
nad sobą albo czuję się bezsilna.

> I zawsze trzeba kierować się miłością - aby dziecko
> uczyć i wychowywać".

Odkrywcze.

Ewa

8. Data: 2008-05-29 09:29:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Wychodzi na to, że ja instynktownie zrezygnowałam z klapsów, bo mam
> ochotę je dawać tylko w takich sytuacjach właśnie, kiedy tracę panowanie
> nad sobą albo czuję się bezsilna.

klaps w nerwach to całkowite zaprzeczenie "edukacji z użyciem klapsa" :)

> Odkrywcze.

i że ja to niby napisałem?!?

9. Data: 2008-05-29 10:03:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> klaps w nerwach to całkowite zaprzeczenie "edukacji z użyciem klapsa" :)

Nie wyobrażam sobie zaplanowania takiego klapsa, powaga. Jak mam
zaplanować klapsa, to równie dobrze mogę zaplanować inne wyjście z
sytuacji. No, ale - mi wystarczy, że policzę do trzech i dziecko chodzi
jak zegarek. I moja córka raczej w konfliktach między rówieśnikami nie
posuwa się do agresji. Liczę, że nauczy się tego jeszcze w przedszkolu,
skoro to takie ważne. Sama też jestem gapa.

> i że ja to niby napisałem?!?

Nie napisałam, że _TY_ jesteś odkrywczy. Znowu zbyt daleko posunięta
interpretacja moich słów. Wyglądam na Pytię? ;-)

Ewa

10. Data: 2008-05-29 10:09:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> posuwa się do agresji. Liczę, że nauczy się tego jeszcze w przedszkolu,
> skoro to takie ważne. Sama też jestem gapa.

mi również jest daleko do tego ideału.
generalnie - klapsa nie używałem już od dobrych kilku lat.
a sorry, waliłem po łapskach za gluty - można uznać, że to klaps.

muszę powiedzieć, że moje baby są wyjątkowo (w stosunku do rówieśników)
nie agresywne. aż mnie to martwi czasami :)
przedszkole nie pomaga. starsza się tylko robi pyskata :)

> Nie napisałam, że _TY_ jesteś odkrywczy. Znowu zbyt daleko posunięta
> interpretacja moich słów. Wyglądam na Pytię? ;-)

ne, ale cytując to u mnie, zacząłem się zastanawiać, kiedy mogłem
napisać coś właśnie tak odkrywczego. bo, że mogłem, to pewne :)

--
[...]

Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?
wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet