Kogo mam zastrzelić? ;)

1. Data: 2008-05-29 00:22:28

Temat: Kogo mam zastrzelić? ;)
Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIEUSTRASZONY WARTOWNIK
Rekruta wyznaczono do pilnowania wejścia do obozu wojskowego i polecono,
żeby nie przepuścił żadnego samochodu, jeśli nie ma specjalnej chorągiewki.
Miał powód, żeby zatrzymać samochód wiozący generała, który natychmiast
kazał kierowcy, nie zwracać na wartownika uwagi i jechać dalej. Na co
rekrut wystąpił naprzód z karabinem gotowym do strzału i spokojnie
powiedział: ,,Pan wybaczy, generale, ale jestem w tym nowy. Kogo mam
zastrzelić? Pana, panie generale, czy kierowcę?".

***
Osiągasz wielkość,
kiedy nie pamiętasz o pozycji
tych ponad tobą
i sprawiasz, że ci poniżej ciebie
nie pamiętają o twojej.
Kiedy nie jesteś ani wyniosły wobec pokornych,
ani pokorny wobec wyniosłych.

2. Data: 2008-05-29 05:06:22

Temat: Re: Kogo mam zastrzelić? ;)
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 02:22, Sky <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> i sprawiasz, że ci poniżej ciebie
> nie pamiętają o twojej.
> Kiedy nie jesteś ani wyniosły wobec pokornych,

A Donia gdzie?

3. Data: 2008-10-15 16:39:33

Od: "Dionizy" <a...@h...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message:
[...]

Nie temat grupy.
Pisz na pl.rec.hihot.

PS1.
Nie zabijaj.

bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?
wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet
politycznie ekstatyczna komunikacja :)